معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط پاندمیک و خسارت واردشده ناشی از شیوع ویروس کرونا، بازپرداخت تسهیلات بانکی برای کسب‌وکارهای گردشگری و هتلداری تا پایان سال ۱۳۹۹ امهال شد.

امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی کسب‌وکارهای گردشگری تا پایان سال ۹۹

به گزارش قدس آنلاین، احمد دیناری افزود: بر اساس مصوبه سی و هشتمین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در حوزه گردشگری موضوع ابلاغیه شماره ۹۶۸۹ مورخه ۷ اردیبهشت ماه امسال در زیر دسته‌ها، مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مقرر شد بازپرداخت تسهیلات بانکی دریافتی توسط کسب‌وکارهای گردشگری و هتلداری تا پایان سال امهال شود.

او ادامه داد: در این جلسه با تمدید مهلت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمائی سال ۹۹ و هزینه‌های آب، برق و گاز سال ۹۹ و هزینه‌های مالیاتی سررسید ۹۹ تا پایان سال جاری موافقت شده است.

دیناری افزود: هم‌چنین در این جلسه با پرداخت تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده حوزه گردشگری بر اساس بنگاه محوری مطابق دستورالعمل مصوب کارگروه اقتصادی مقابله با پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت شده و متقاضیان می‌توانند تا پایان آذرماه سال جاری ثبت‌نام کنند.

او تصریح کرد: بازپرداخت اقساط این تسهیلات از اول اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود و بنگاه‌هایی که با دستورالعمل قبل تسهیلات دریافت کرده‌اند نیز مجاز به دریافت مابه‌التفاوت تسهیلات طبق دستورالعمل جدید خواهند بود.

 دیناری گفت: دستورالعمل اجرایی به‌زودی ابلاغ و اطلاع‌رسانی لازم به بهره‌برداران و کسب‌وکارهای گردشگری و هتل داری استان انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.