گیلان - فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: دشمنان انقلاب و نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود درصدد ترویج تفکر لیبرالی در جامعه هستند تا از ارزش‌های والای اسلامی دور شویم.

دشمن با ترویج «تفکر لیبرالی» به‌دنبال پیاده‌سازی اهداف شوم خود است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مرکزی رشت ، سید اکبر قاسمی در دیدار با فرمانده پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری خواهران با بیان اینکه امام خمینی(ره) بعد معنویت، عقلانیت و عدالت را دنبال می‌کردند اظهار داشت: دشمنان نظام قصد دارند این ابعاد را به انحراف بکشانند اما رهبر معظم انقلاب با تدابیر خود همواره این اهداف را در جامعه دنبال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی، دستگیری از محرومان و قانون‌مداری از جمله شاخصه‌های بعد عقلانیت محسوب می‌شوند بیان کرد: بسیجی واقعی باید در کردار خود ایمان، توکل، ولایتمداری و اخلاص داشته باشد تا به اهداف والای نظام برسیم.

قاسمی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت خاطرنشان کرد: در فعالیت‌های خود حفظ روحیه جهادی، رسیدگی به فقرا و محرومان، عدالت‌طلبی و مبارزه با مفاسدی همچون تبعیض را درنظر بگیرید زیرا این ویژگی‌ها شما را در رسیدن به مقصود یاری می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود درصدد ترویج تفکر لیبرالی در جامعه هستند گفت: دشمنان ملت ایران اشرافی‌گری و تفکر و سبک زندگی غربی را بین مردم ترویج می‌کنند تا از ارزش‌های والای اسلامی دور شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.