فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) گفت: امروز شرایط خاصی را در کشور سپری می‌کنیم، شرایطی که ضرورت هوشمندی، تدبیر، آگاهی، اخلاص، استقامت، صبوری، مدیریت جهادی و قدرت برخورد با مشکلات برای آحاد مردم و دولتمردان یک اصل اجتناب‌ناپذیر است.

تلاش دشمن برای تحریف دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین، سردار سیدحسین مرتضوی در نشست خبری یادواره شهدای وحدت ضمن تسلیت روزهای پایانی ماه صفر و گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهدای وحدت افزود: ۱۱سال پیش در مهرماه ۸۸ دست دشمن از آستین گروه جندالشیطان بیرون آمد و در یک حمله تروریستی ۴۲ نفر از هموطنان ما را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان این است که باورهای راستین و اعتقاد مستحکم مردم عزیز به نظام اسلامی مورد خدشه قرار بگیرد، تأکید کرد: نظام باید از هر موضوع و مناسبتی همگانی برای ایجاد امیدبخشی بیشتر در جامعه و افشای ماهیت واقعی دشمنان استفاده کند و همواره شایستگی‌های مردم را در طول چهار دهه اخیر یادآور شویم و خودمان را برای دفاع از نظام اسلامی مقید بدانیم.

وی گفت: بی‌شک یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرت در نظام اسلامی همدلی همگانی در راستای فهم درست فرامین رهبری است، امروز باید تلاش خودمان را برای مقابله با دشمنان اسلام در قالب ارتقای قدرت دفاعی بالا ببریم و یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که می‌تواند ما را در ارتقای قدرت دفاعی کمک کند، زنده نگه داشتن یاد شهدا به خصوص عمل به سیره آنان است.

سردار مرتضوی با تأکید بر اینکه شهید شوشتری از اصلی‌ترین استوانه‌های دفاع مقدس بود و پس از دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلفی که نیاز بود جزو برترین‌ها بود، اظهار کرد: امروز به شدت نیازمند این هستیم که سیره عملی شهدای عزیز را برای اینکه نسل جوان امروز و همه مؤمنان به انقلاب و دشمنان بدانند که ما چه افرادی را برای انقلاب و دین خدا تقدیم کردیم، خوب بشناسیم.

وی تصریح کرد: فرمایش‌های رهبری در هفته دفاع مقدس امسال موضوع مهمی را روشن کرد و آن هم تلاش دشمن در راستای تحریف دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) گفت: شهید شوشتری در همه صحنه‌ها از یک تدبیر مستحکم و یک اراده قوی برخوردار بود و این افتخاری است که امروز پس از گذشت ۱۱ سال از شهادت این شهید همچنان مشتاقانه و از روی بصیرت تلاش می‌کنیم که راه شهیدان عزیزمان به خصوص شهید شوشتری را بیش از گذشته تبیین و معرفی کنیم.

سردار مرتضوی اظهار کرد: توفیق داشتیم پس از شهادت شهید شوشتری و شهید محمدزاده، ۱۱ سال مراسم‌های سنگینی را داشته‌ باشیم و همه کسانی که در طوایف مختلف سیمای شهید شوشتری را دیده بودند و سیره مدیریتی آن شهید را درک کرده بودند برای برگزاری این یادواره‌ها کمک کرده‌اند، امسال هم با همت همه مسئولان استان یازدهمین سالگرد شهدای وحدت ۲۴ مهر در مجتمع آیه‌ها با حضور آحاد مردم، مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.