هم‌زمان با ایام سوگواری اهل‌بیت(ع) ویژه‌نامه فرهنگی دهه آخر صفر با عنوان «کبوتران حرم» از سوی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی منتشر شد.

مجله «کبوتران حرم» ویژه دهه آخر صفر منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، هم‌زمان با فرا رسیدن دهه آخر صفر و ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) سی‌وهفتمین شماره از مجله «کبوتران حرم» به منظور شناساندن و آگاهی‌دهی کودکان از جریان شهادت امام مهربانی‌ها از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه، تدوین و در شمارگان ۵۰ هزار منتشر شد.
در این ویژه‌نامه فرهنگی مطالبی خواندنی و جذاب با زبان ساده و کودکانه درباره خصوصیات، کرامات و مهمان‌نوازی امام مهربانی‌ها در قالب نقاشی، شعر، جدول و داستان برای مخاطبان بیان شده است.
شاعرانه (شیرخواره)، داستان، جدول اربعین، حرم تا حرم، بابای آسمانی، گنبد سبز، داستان (پیاده تا بهشت)، داستان تصویری، زیارت تلفنی، و شاعران از مطالبی است که در این مجله در قالب‌های گوناگون برای زائران خردسال بیان شده است.
هم‌چنین طراحی تصاویری همراه با پرچم‌هایی در دست کودکان که مزین به اسامی مبارک «یا رسول‌الله(ص)»، «یا امام حسن مجتبی(ع)» و «یا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)» است زیبایی خاصی به این اثر بخشیده است.
یادآوری می‌شود معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی متعددی در قالب‌های مختلف از جمله مجله «کبوتران حرم» ویژه زائران خردسال متناسب با مناسبت‌های مذهبی و ملی تولید و به مخاطبان ارائه می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.