پویش موکب مهربانی به رسم بی خبر نبودن از زنان ، کودکان و مردان نیازمند شهر مشهد در مجاورت امام مهربانی ها آغاز و تا پایان دهه صفر ادامه دارد.

دهه ای که با موکب مهربانی ، عشق را در مشهد معنا کرد

به گزارش قدس آنلاین، این روزها بسیاری از نیک اندیشان از کنار سختی های معیشتی همنوعان خویش بی تفاوت نمی گذرند . مدت هاست این همدلی و مهربانی با پویش "موکب مهربانی" به رسم بی خبر نبودن از زنان و کودکان و مردان نیازمند شهرمان برپا شده است. پویشی که هدف آن اینست که در مجاورت امام مهربانی ها کسی سر گرسنه بر بالین نگذارد و این روز ها این نگاه زیبا آغاز و تا پایان دهه صفر ادامه می یابد.

در همین راستا مدیر عامل موسسه خیریه گلستان علی( ع )در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید : درراستای پویش موکب مهربانی روز گذشته نیز۲۵۰ پرس غذا در یکی از مدارس کم برخوردار شهرمان در ناحیه یک ، منطقه بابانظر به خانواده های آن مدرسه توزیع شد.
پویشی موکب مهربانی
سید حمید رضازاده درباره این پویش با بیان آن که موسسه خیریه گلستان علی (ع) پویشی را از چند روز مانده به اربعین بنام "موکب مهربانی" را ه انداخته است ،می افزاید: در این پویش ازکسانی که نذر اربعین دارند و یا برای دهه پایانی صفر نذوراتی را درنظر گرفته اند،تقاضا شد این نذورات را به" موکب مهربانی" هدایت کنند تا ما بتوانیم از نیازمندان شهرامام مهربانی ها دستگیری کنیم.
وی تاکید می کند : متاسفانه این روزها که شیوع بیماری کرونا اجازه پیاده روی اربعین و دهه پایانی صفر را از ما گرفته است امیدواریم بتوانیم این اقدام زیبا را در قالب موکب مهربانی انجام بدهیم .
خانواده ای بزرگ
سید حمید رضازاده تصریح می کند : موسسه خیریه گلستان علی (ع ) حدود ۲۵۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست را در ۱۰ خوابگاه به تفکیک جنسیت و سن مورد سرپرستی قرارداده است و این در حالیست که علاوه برآن ۴۰۰ خانواده را که هر خانواده حدود میانگین ۵ نفر عضو خانواده هستند و حدود ۲ هزار نفر می باشند را نیز تحت پوشش قرارداده است.
وی در ادامه یادآور می شود : علاوه بر آن‌ در مناطق کم برخوردار نیزمناطقی را به صورت پایلوت قرارداده ایم که افراد معتمد محل در شناسایی خانواده های نیازمند و بی بضاعت به ما کمک می کنند تا در اوقاتی که غذا به ما اعلام برای توزیع می شود، بتوانیم کمک رسانی و توزیع غذا را به دست نیازمندان برسانیم .


جبران فقر غذایی
مدیر عامل موسسه خیریه گلستان علی (ع) توضیح می دهد:بدون تردید با توجه به وضعیت اقتصادی که وجوددارد ، این مشکل دشواری هایی را برای مردم ایجاد کرده است و بطور طبیعی خانواده های نیازمند این سختی هابرایشان به مراتب بیشتر از سایر مردم است و این در حالیست که متاسفانه
برخی ازاین خانواده هاروزها و هفته های متوالی امکان و تمکن خوردن غذای گرم را نداشته اند وخوشبختانه از طریق این پویش بخشی از فقر غذایی شان را می توانیم جبران می کنیم.


همراهی همدلانه
وی با اظهار خرسندی از این که بسیاری از خیرینی که از گذشته با موسسه خیریه گلستان علی (ع) همکاری می کردند از ابتدای کرونا تا کنون به این پویش ورود پیدا کرده اند ،اظهار می دارد : خوشبختانه این خیرین  همکاری های شان رادر این قالب ادامه دادند و با کمک شرکت فراپخت ،برادران غروری و ریس اتحادیه رستوران داران مشهد و آقای عباسی هتل ره پویان  و همچنین  به همت آقای دکتر رجب پور و  به نیت امام زمان به مدت ده شب غذا در مناطق محروم توسط گلستان علی (ع) توزیع شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.