فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ضمن بیان اینکه ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه حاکم است، گفت: این دو محور از ساعت ۱۲ بامداد امشب به سمت شمال کشور مسدود می‌شود.

ترافیک فوق‌سنگین در هراز و فیروزکوه/هراز و فیروزکوه مسدود می‌شود

قدس آنلاین: ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق‌سنگین و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، گفت: محور هراز و فیروزکوه از ساعت ۱۲ بامداد امروز بر روی خودروهای پلاک تهران بسته خواهد شد و هموطنان به هیچ عنوان وارد محورهای شمالی نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، افزود: تردد خودروهای پلاک شمال که می‌خواهند به شهرهای خود بازگردند و همچنین خودروهای مسافربری، اتوبوس، حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور به سمت شمال کشور میسر خواهد بود.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی گزارش شده و هموطنان به مرور از این محور عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه هموطنان به هیچ عنوان سفری را آغاز نکنند زیرا با ترافیک‌های فوق سنگین روبه‌رو خواهند شد، تأکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم سنگین، پرحجم اما روان گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این دو محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، بیان کرد: هموطنانی که در مسیرهای شمالی هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، عدم ارتکاب حرکات مارپیچ عبور از شانه خاکی و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌مان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.