به همت کانون‌های خدمت رضوی خراسان رضوی، از آذر ۹۸ تاکنون سه مرحله طرح حمایتی «آقا حساب کردند» با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، اجرا شد.

اجرای سه مرحله طرح «آقا حساب کردند» با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال

به گزارش آنلاین، مدیر امور مجاوران آستان قدس رضوی،  ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان اجرای سه مرحله طرح «آقا حساب کردند» با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در مدتی حدود یک سال، برای کمک به رفع مشکلات اقشار محروم شهر مشهد تلاش شده است.
وی با اعلام اینکه این مبلغ از محل کمک‌های نیکوکاران به آستان قدس رضوی برای اجرای این طرح معنوی تأمین شده است یادآور شد: آستان قدس رضوی با اجرای این طرح از آغاز شیوع ویروس کرونا، با تسویه بدهی به فروشگاه‌های مواد غذایی، معوقات قبوض منازل، پرداخت بدهی بیماران و پرداخت معوقات اجاره‌بها از اقشار بی‌بضاعت شهر مشهد حمایت کرده است.
غلامی هم‌چنین از تدوام اجرای این طرح در دهه پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: در ادامه اجرای این طرح، ۱۲۰ مستأجر با ارائه مدارک، در نوبت پرداخت اجاره‌بهای معوق خود هستند.
مشارکت عموم مردم در پویش پرداخت اجاره‌بهای مستأجران معسر ویژه اربعین حسینی از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۵۷۹۵۲۸۸۱ امکان‌پذیر است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.