گیلان- استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان در وضعیت قرمز کرونایی بوده و تردد غیرضروری ممنوع است گفت: تمام تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استان تعطیل است.

ممنوعیت هرگونه تردد غیرضروری در گیلان/ تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی ‌تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع با تأکید بر اینکه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد اظهار داشت: از مسافرانی که قصد ورود به گیلان را دارند انتظار داریم به استان سفر نکنند از طرفی تمام تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان مسدود است.

استاندار گیلان انسداد تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استان و اینکه فرمانداران تمام شهرستان‌ها باید بر استمرار این تعطیلی‌ها نظارت کامل و دقیقی داشته باشند را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بدون کمک و همراهی عمومی و اجتماعی نمی‌توانیم بر بیماری کرونا غلبه کنیم بنابراین از مردم انتظار همراهی و مشارکت فعال داریم.

زارع با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان سفر موجب شیوع بیشتر ویروس کرونا می‌شود بر لزوم رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها تأکید کرد و ابراز داشت: اکثر بیمارستان‌های گیلان مشغول ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند و نباید حساسیت‌ها نسبت به این بیماری کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.