مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی از ارائه رایگان خدمات مشاوره‌ به زائران بارگاه مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر خبر داد.

ارائه رایگان خدمات مشاوره‌ به زائران حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، رضا آذریان بیان کرد: در روزهای پایانی ماه صفر و به مناسبت سالروز شهادت ولی‌نعمتمان حضرت امام رضا(ع) کلینیک تخصصی مشاوره و روان‌شناسی آستان مهر رضوی (واحد حرم مطهر) به ارائه رایگان خدمات مشاوره‌ای به زائران و مجاوران می‌پردازد.
وی ابراز کرد: ارائه خدمات در کلینیک آستان مهر رضوی (واحد حرم مطهر) واقع در سردر غربی صحن جامع رضوی (باب‌الهادی(ع)) با حضور استادان و مشاوران متخصص در حوزه مشاوره و به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام می‌شود.
آذریان افزود: مشاوران این کلینیک در سه روز پایانی ماه صفر از ساعت ۷ تا ۱۹ آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) هستند.
وی بیان کرد: ارائه خدمات در این مرکز در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ از جمله موضوعات خانواده، حل تعارض زوجین، تربیتی، بالینی، مشاوره پیش از ازدواج و ... انجام می‌شود.
مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه این خدمات با هدف ارتقای دانش خانواده و آموزش سبک زندگی رضوی ارائه می‌شود، یادآور شد: متقاضیان استفاده از خدمات مرکز مشاوره حرم مطهر رضوی می‌توانند با مراجعه به این مرکز یا تماس با شماره تلفن ۳۲۲۸۰۹۴۵-۰۵۱ برای تعیین نوبت و بهره‌مندی از مشاوره رایگان اقدام کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضوی ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام من نوبت مشاوره گرفتم برای مشاوره بالینی نوجوان یه شماره تماس بهم دادن گم شده چطور شماره رو گیر بیارم