مجموعه های تلویزیونی Motorola Revou و ZX۲ با اندروید ۱۰ راه اندازی شدند.

مجموعه تلویزیون‌های هوشمند جدید موتورولا عرضه شدند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، موتورولا در سپتامبر ۲۰۱۹ اولین حضور خود را در بازار تلویزیون در آسیا انجام داد. این برند تلویزیون های هوشمند HD ، FHD و UHD را در اندازه صفحه نمایش ۳۲ ، ۴۳- ، ۵۰- ، ۵۵- ، ۶۵- و ۷۵ اینچ ارائه می دهد ، موتورولا میزبان یک رویداد آنلاین برای راه اندازی مجموعه ای از لوازم خانگی هوشمند در هند بود. در این مراسم ، این برند متعلق به Lenovo دو سری جدید تلویزیون به نام های سری Revou و سری ZX۲ راه اندازی کرد.

سری Motorola Revou از انواع ۵۵ و ۴۳ اینچی با وضوح UHD تشکیل شده در حالی که سری ZX۲ به ترتیب در اندازه های صفحه نمایش ۴۰ و ۳۲ اینچی با وضوح FHD و HD ارائه می شوند و جدیدترین پیشنهادات تلویزیون موتورولا توسط سیستم عامل Android ۱۰ ارائه می شود. بیایید نگاهی به قیمت ، در دسترس بودن و مشخصات کامل این تلویزیون های جدید بیندازیم:



مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون موتورولا Revou ۵۵ و ۴۳ اینچ

انواع تلویزیون ۵۵ و ۴۳ اینچی در سری Motorola Revou جدا از چند تفاوت دارای مشخصات و ویژگی های یکسانی هستند، هر دو مدل در رزولوشن ۴K UHD با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و ۹۱ درصد دامنه رنگی NTSC را ارائه می دهند. این صفحه نمایش با حاشیه های نازک احاطه شده است و پوشش پارچه ای سوئدی دو رنگ وجود دارد. سری Revou به فناوری نمایش خودکار همراه با پشتیبانی از HDR۱۰ و Dolby Vision مجهز شده است.

در بخش صوتی ، سری Motorola Revou دارای یک نوار صوتی یکپارچه با صدای فراگیر Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS است. مدر ۵۵ اینچی با کمک دو بلندگو و دو توییتر خروجی صدای ۵۰ وات تولید می کند و از طرف دیگر ، مدل ۴۳ اینچی دارای دو بلندگوی خروجی صدا ۲۴ وات است.

تلویزیون های Motorola Revou از پردازنده چهار هسته ای CA۵۳ مدیا تک که به تازگی با پردازنده گرافیکی Mali G۵۲ ترکیب شده است مجهز شده اند. تلویزیون ها ۲ گیگابایت RAM دارند و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند، تلویزیون های جدید Motorola Revou با سیستم عامل Android ۱۰ با برنامه های Prime Video ، Disney + Hotstar ، Netflix و YouTube که از قبل نصب شده اند ، اجرا می شوند و نام چند مورد را دارند. گزینه های اتصال در این تلویزیون ها شامل بلوتوث ، Wi-Fi دو بانده ، پورت اترنت ، سه پورت HDMI و دو پورت USB است.



مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون Motorola ZX۲ ۳۲ اینچ و ۴۳ اینچ

مجموعه تلویزیونی Motorola ZX۲ دارای پایه محدب است، مدل ۳۲ اینچی با وضوح HD ارائه می شود در حالی که مدل ۴۳ اینچی با صفحه FHD ارائه می شود. هر دو تلویزیون دارای همان فناوری صدا و ویژگی های نمایشگر مجموعه تلویزیونی Revou هستند و سری ZX۲ مجهز به دو بلندگو و دو توییتر است که خروجی صدای ۴۰W تولید می‌کنند.

سری Motorola ZX۲ نیز دارای همان پردازنده چهار هسته ای MediaTek CA۵۳ به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G۵۲ است، این چیپست با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. تلویزیون های Motorola ZX ۳۲ و ۴۳ اینچی نیز با Android ۱۰ به کاربران ارائه می شوند و بقیه مشخصات تلویزیون‌ها مانند همان سری Motorola Revou است.

قیمت موتورولا Revou و Motorola ZX۲ سری تلویزیون های هوشمند

قیمت تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی موتورولا Revou ۴۰،۹۹۹ روپیه است در حالی که نسخه ۴۳ اینچی آن ۳۰،۹۹۹ روپیه قیمت دارد. تلویزیون های ۳۲ و ۴۳ اینچ موتورولا ZX۲ به ترتیب ۱۳،۹۹۹ روپیه و ۱۹،۹۹۹ روپیه قیمت دارند. فروش تلویزیون های Thes۵ از ۱۵ اکتبر در Flipkart آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.