هوآوی اعلام کرد که سری پرچمدار Huawei Mate ۴۰ در تاریخ ۲۲ اکتبر راه اندازی می‌شود.

سری Huawei Mate ۴۰ اول آبان عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی اعلام کرده است که پرچمدار سری Mate ۴۰ خود را از ۲۲ اکتبر در ساعت ۲۰:۰۰ در چین (۵:۳۰ بعد از ظهر IST) راه اندازی می کند. انتظار می رود این ترکیب از میت ۴۰ استاندارد ، میت ۴۰ پرو و ​​میت ۴۰ پرو تشکیل شود. گوشی های هوشمند پرچم دار آینده به عنوان جانشین سری Mate ۳۰ سال گذشته وارد بازار می شوند.

هوآوی تاریخ معرفی سری Mate ۴۰ را در حساب رسمی توییتر خود تأیید کرد. در این توییت «قدرت بی سابقه‌ای در راه است» ذکر شده است ، همراه با عکس آسمان از یک تلسکوپ که به بهبود مشخصات سخت افزاری و دوربین، نسبت به مدل قبلی اشاره دارد.



رویداد معرفی سری Huawei Mate ۴۰ در تاریخ ۲۲ اکتبر برگزار می‌شود

غیر از دسته رسمی Huawei در توییتر ، مدیر عامل و مدیر اجرایی Huawei Consumer Business نیز از اخبار موجود در شبکه های اجتماعی خود خبر را تأیید کرد. از هم اکنون ، این برند فقط از عرضه سری آینده چین خبر داده است و هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن جهانی آن وجود ندارد.

مشخصات و ویژگی های احتمالی هواوی میت ۴۰ پرو

این گوشی هوشمند در مقایسه با شکاف عریض Mate ۳۰ Pro در سال گذشته ، از یک دوربین دو حفره ای تشکیل شده است. این دستگاه از یک نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی با اسکنر اثر انگشت یکپارچه بهره می‌برد. دکمه‌های دکمه روشن و خاموش در سمت راست قرار دارند در حالی که پایین دستگاه جایگاه درگاه USB-C ، دریچه بلندگو و اسلات سیم کارت است.



در پشت ، Huawei Mate ۴۰ Pro دارای یک ماژول دوربین مدور است که چهار لنز در آن قرار دارد و یک فلاش LED در خارج از آن وجود دارد. هنوز جزئیات دقیق تنظیمات دوربین مشخص نیست اما انتظار می رود یکی از سنسورها لنز پریسکوپ باشد. در مورد مشخصات اصلی ، گفته می شود سری Huawei Mate ۴۰ از چیپست پرچمدار Kirin ۹۰۰۰ مبتنی بر معماری ۵nm با مودم داخلی ۵G تغذیه خواهد شد.

در حال حاضر ، اطلاعات زیادی در مورد سری Mate ۴۰ آینده وجود ندارد و ما جزئیات بیشتری را در ۲۲ اکتبر به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.