مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از تشرف به اسلام دو بانوی جوان اسپانیایی از طریق ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی خبر داد.

تشرف به اسلام دو بانوی اسپانیایی از طریق ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای حضور زائران غیر ایرانی به حرم مطهر رضوی به واسطه شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگی تبلیغی متعددی از شبکه‌های مختلف مجازی برای شیفتگان این بارگاه منور برگزار می‌شود.

وی یکی از زبان‌های فعال در اجرای برنامه‌های حرم مطهر رضوی را زبان اسپانیایی عنوان کرد و افزود: این دو جوان تازه مسلمان که مدت‌ها راجع به دین اسلام تحقیق و مطالعه کرده بودند، متاثر از برنامه‌های این ایام حرم مطهر تصمیم گرفتند در ارتباطی زنده با حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شوند.

هاشمی‌نژاد افزود: در این راستا علاوه بر این دو بانوی اسپانیایی که پیش از این مطالعاتی در زمینه اسلام داشتند، چند تن دیگر نیز تحت تاثیر این برنامه‌های تبلیغی شوق بیشتری برای گرایش به اسلام پیدا کرده و مسلمان شدند.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با اشاره به اثرگذاری برنامه‌های حرم مطهر بر روی مخاطبان، افزود: ایام کرونا موجب شد تا تجربه جدیدی در امر تبلیغ از طریق فضای مجازی ایجاد شود و ضمن ارتباط با طیف گسترده‌تری از مخاطبان، برنامه‌های تبلیغی و ترویجی خود را از این طریق به مخاطبان ارائه دهیم.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی اضافه کرد: در دهه پایانی ماه صفر به منظور ترویج فرهنگ رضوی و نبوی برنامه‌های تبلیغی متعددی شامل برگزاری وبینار، آیین‌های عزاداری و سوگواری، سخنرانی، مدیحه سرایی به زبان‌های مختلف از طریق شبکه‌های مختلف مجازی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.