مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای با اعلام کاهش ۱۲.۲ درصدی تردد بین استانی از ترافیک روان در راه‌های شمالی خبر داد.

 تردد بین‌استانی با آغاز محدودیت‌های کرونایی بیش از ۱۲ درصد کم شد

قدس آنلاین: به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، براساس اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی ممنوع است.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین محورهای شهداد- نهبندان، خرم آباد- پلدختر جزو محورهای مسدود شریانی و محورهای شمشک- دیزین و اولنگ- شاهرود جزو محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

محور قزوین- همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

 در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۷۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۱۲.۲ درصد کاهش داشته است.

 سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.