نیروهای دارالشفای امام رضا(ع) و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در روزهای پایانی ماه صفر در آماده‌باش کامل هستند.

آماده‌باش کامل نیروهای درمانی حرم رضوی در روزهای پایان ماه صفر

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت:  با توجه به احتمال حضور بیشتر زائران و مجاوران در مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در حرم مطهر رضوی، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شبانه‌روزی در اماکن متبرکه و نیروهای مستقر در آنها افزایش می‌یابد و این تقویت نیروها تا ۲۷  مهر ادامه خواهد داشت.

 

دکتر ناصر سرگلزایی با اشاره به آمادگی کامل ۴دستگاه آمبولانس مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: ۳پایگاه‌ سیار فوریت‌های پزشکی در ورودی‌های طبرسی، غدیر و باب الجواد(ع) به پایگاه‌های‌ ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر که در صحن‌های جمهوری اسلامی، آزادی، انقلاب اسلامی، جامع رضوی و گوهرشاد مستقر هستند افزوده خواهد شد.

 

 وی افزود: فوریت‌های پزشکی این مؤسسه در صحن امام حسن مجتبی(ع) نیز با تقویت نیروهای خادمیار سلامت دارالشفای امام رضا(ع) آمادگی کامل برای ارائه خدمات پزشکی اورژانسی به زائران و مجاوران و همچنین اعزام آنان به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد(در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی) را دارد.

 

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با تأکید بر افزایش نیروهای اورژانس و خدمات پرستاری دارالشفای امام رضا(ع) به مناسبت ایام پایانی ماه صفر گفت: دو بخش آزمایشگاه رادیولوژی این مرکز درمانی نیز تا ۲۷ مهربه صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی خواهد بود.

 

سرگلزایی با توصیه بر رعایت دستورهای  بهداشتی همچون استفاده از ماسک از محبان و ارادتمندان حضرت رضا(ع) خواست : با توجه به خطر موج سوم شیوع بیماری کرونا، ضمن توجه به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، با زیارت از راه دور، به انوار قدسی امام هشتم(ع) تمسک جویند.

 

وی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی  با هدف ایجاد امنیت پزشکی، حفظ سلامتی و آرامش خاطر زائران و مجاوران از طریق تماس با شماره داخلی ۲۴۲۴ و شماره‌ عمومی ۳۲۰۰۲۴۲۴، در شبانه‌روز به عموم بیماران اورژانسی حاضر در مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.