همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، مترو و ناوگان اتوبوسرانی در مشهد فعال هستند.

مترو و ناوگان اتوبوسرانی مشهد فعال است

به گزارش قدس آنلاین، بنابر مصوبات ابلاغی، خدمات سازمان اتوبوسرانی مشهد در روزهای جمعه و شنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه تعطیل اعلام شد که برابر تصمیم ابلاغ شده ظرف روز جاری، مقرر شد سرویس‌دهی ناوگان سازمان اتوبوسرانی به عزاداران عزیز در روز شنبه مورخ ۲۶ مهرماه مصادف با شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در تمامی خطوط از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

با توجه به برگزاری متمرکز مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در خیابان‌های امام رضا (ع)، آیت الله  شیرازی و خیابان طبرسی، تردد اتوبوس‌ها در این محورها از ساعت ۶ صبح تا تقاطع چهارراه دانش، چهاراه شهدا و شهید گمنام تا پایان مراسم ظهر انجام می‌شود و با توجه به حضور مردم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ناوگان خطوط سامانه اتوبوس‌های تندرو تقویت می‌شود.

همچنین مدیرعامل شرکت قطارشهری، اعلام کرد: با توجه به لغو تعطیلی سرویس دهی قطار شهری در روز شنبه ۲۶ مهرماه، سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد  در روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) با یک ساعت افزایش ساعت سرویس‌دهی در ابتدای صبح از ساعت ۶ آغاز شده و تا ساعت ۲۲ ادامه می یابد.

گفتنی است، به یکباره فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری در روز رحلت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و بدون اطلاع رسانی به مردم تعطیل شد و در تصمیمی مجدد برای روز شهادت فعالیت از سر گرفته می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.