شهروندان انگلیسی روز شنبه علیه محدودیت‌های کرونایی اعلام شده توسط دولت این کشور در لندن تظاهرات برگزار کردند.

تظاهرات در لندن علیه محدودیت‌های کرونایی

به گزارش قدس آنلاین، مردم لندن عصر روز شنبه در اعتراض به اقدامات محدودکننده دولت این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تظاهرات برگزار کردند.

این تظاهرات همچنین در حالی برگزار می‌شود که بسیاری از مردم این کشور از نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا توسط دولت این کشور ناراضی هستند به خصوص که کرونا اقتصاد انگلیس را با چالش بزرگی مواجه کرده و فرصت‌های شغلی زیادی در این کشور از بین رفته است.

از روز چهام اکتبر (13 مهر) تعداد مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در انگلیس از 10 هزار نفر فراتر رفته و حتی در برخی روزها در آستانه 20 هزار نفر نیز قرار گرفته است که بیشترین آمار از آغاز شیوع ویروس کرونا در این کشور به شمار می‌آید.

در حال حاضر انگلیس، فرانسه، روسیه و اسپانیا بیش از نیمی از موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در اروپا را به خود اختصاص داده‌اند.

چند روز پیش «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت با تاکید بر این که استراتژی ایمنی جمعی با هنجارهای اخلاقی مطابقت ندارد، گفت هرگز در طول تاریخ پزشکی از این استراتژی در برابر بیماری استفاده نشده است.

وی افزود: «ما درباره ایمنی در مقابل کووید-۱۹ شناخت کافی نداریم. گرچه اغلب افراد مبتلا شده در چند هفته اول ایمن می‌شوند، هنوز نامشخص است که این ایمنی چقدر قوی یا پایدار خواهد بود یا در افراد مختلف چه تفاوتی دارد.» او در ادامه از نمونه‌هایی یاد کرد که افراد دو بار به این بیماری مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.