۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 724308

 بشار رسن پس از پایان دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که با صعود پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها همراه شد، درخواست جدایی خود را به مسئولان تیم اعلام کرده است.

جدایی «بشار» در نیم فصل

قدس آنلاین:  بشار رسن پس از پایان دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که با صعود پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها همراه شد، درخواست جدایی خود را به مسئولان تیم اعلام کرده است.

با این حال باوجود موافقت ابتدایی مهدی رسول پناه برای این جدایی، با مخالفت به موقع یحیی گل محمدی، باشگاه به این بازیکن اعلام کرده که قادر به صدور رضایت‌نامه او نخواهد بود.

پرسپولیس با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به محرومیت احسان پهلوان و وحید امیری و همچنین نامشخص بودن وضعیت بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، شجاع خلیل زاده و محمد نادری، نیاز به حفظ تیم خود در شرایطی دارد که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نیز بسته است.

با این حال اکنون باشگاه پرسپولیس در راه تعامل با این هافبک عراقی جدایی طلب اعلام کرده که تنها در صورتی موافقت خود با صدور رضایت‌نامه‌اش برای قطر اس سی را اعلام خواهد کرد که این باشگاه توافق کند در نیم فصل او را به خدمت بگیرد.

*روش بیرو

باشگاه پرسپولیس به دنبال تکرار شیوه انتقالی است که پیش از این علیرضا بیرانوند دنبال کرده بود و این باشگاه در توافق با اآنتورپ بلژیک در نهایت او را در روزهای پایانی فصل در اختیار آن‌ها قرار داده بود، در صورتی توافق و قرارداد طرفین در زمستان فصل گذشته به امضا رسیده بود.

باید دید بشار رسن و مدیربرنامه‌اش در شرایط کنونی با این شیوه انتقال موافقت خواهند کرد و یا اینکه از همه مهم‌تر باشگاه قطر اس سی به این توافق خواهد رسید یا این ماجرا همچنان ادامه خواهد داشت.

*پافشاری یحیی و اصرار بشار

موضوع مهم این است که با نظر یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان و با هیچ رقمی رضایت خود برای صدور رضایت‌نامه بشار رسن را در مقطع کنونی صادر نخواهد کرد. بشار رسن اما بعد از این مخالفت ها در گفت‌وگویی مستقیم که در صفحه شخصی‌ و با خطاب قرار دادن هواداران داشت، آشکارا از میل به جدایی‌اش گفت: «این تصمیم خودم و خانواده‌ام است. بازیکنان کلاً به دنبال آینده خودشان و زندگی و خانواده شان هستند. من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم آمدم در جلسه با آقای رسول پناه صحبت کنیم اما به توافق نرسیدیم.   من می‌گویم آقای رسول پناه و آقا یحیی حق دارند و می‌گویند نیاز داریم. من قبلاً هم گفتم که خیلی علاقه دارم و این را بارها گفته‌ام. اما شما می‌دانید که من بازیکن ایرانی نیستم و بالاخره خارجی هستم باید بروم. آمدم تا با احترام و دوستانه با باشگاه پرسپولیس این مسئله را حل کنم. من تصمیمم را گرفته ام اما باشگاه اجازه نمی‌دهد. این یک تصمیم برای زندگی‌ام است، خداراشکر شرایط باشگاه خوب است و تیم بازیکن دارد».

*بدون رضایت نامه هرگز

هرچند باشگاه پرسپولیس مدعی شده نسبت به اغوای بشار رسن شکایت خواهند کرد، اما اینکه مدارکی مستند برای اثبات این موضوع داشته باشند، در اختیار ندارند. در صورت اثبات این موضوع باشگاه قطر اس سی با بسته شدن دو پنجره جریمه خواهد شد و حتی امکان اینکه بشار رسن نیز با محرومیت چهار  ماهه مواجه شود وجود خواهد داشت. او به هیچ عنوان قادر نخواهد بود تا زمان دریافت رضایت‌نامه از سوی باشگاه پرسپولیس این انتقال را نهایی ببیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.