نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس گفت: وزیرکار باید بلاتکلیفی موجود در اداره کار و تعاون خراسان رضوی را طی هفته جاری برطرف کند.

 وزیر بلاتکلیفی اداره کار و تعاون خراسان رضوی را برطرف کند/ مجمع بنایی بر دخالت بر عزل و نصب ها ندارد

احسان ارکانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مجمع نمایندگان خراسان رضوی  هیچ گونه مخالفتی با جابه جایی مدیرکل اداره کار وتعاون استان نداشته اند.

وی تصریح کرد: اکثر نمایندگان استان با این جابه جایی موافق بودند اما متاسفانه دونفر از نمایندگان شهرستان  مشهد و کلات در این موضوع دخالت کرده و با فشار به وزیر کار مانع از برگزاری مراسم تودیع و معارفه شدند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: مجمع با اینگونه تک روی های برخی نمایندگان  مخالف است و بنایی بر دخالت بر عزل و نصب ها نیز ندارد بلکه اگر وزیری قبل از انتصاب یک مقام عالی در استان با مجمع مشورت کند نظرات خود را اعلام می کند ولی اگر حکمی  برای انتصاب یک فرد صادر شد مجمع در این موضوع دخالت نکرده و روال قانونی اجرای آن  را مختل نمی کند.

نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس ادامه داد: به وزیرکار اعلام کرده ایم که بلاتکلیفی موجود در اداره کار و تعاون خراسان رضوی را طی هفته جاری برطرف کند، در غیر این صورت نمایندگان استان با سوال از وی ، مشخص خواهند کرد که به طور شفاف کدام نمایندگان در این موضوع دخالت و اعلام فشار کرده اند.    

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.