دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد موظف به پذیرش بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا هستند.

تمام بیمارستان‌های مشهد موظف به پذیرش بیماران کرونایی هستند
علی اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا، همه بیمارستان‌ها بجز بیمارستان‌های خاص که به طور کتبی به آن‌ها اطلاع رسانی شده است موظف به پذیرش بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا هستند.
او با بیان اینکه با همکاری معاونت بهداشتی طرح نظام ارجاع بیماران در سطح یک و دو اجرایی شده است و تلاش می شود اکثر بیماران در سطح سرپایی تعیین تکلیف و درمان شوند، افزود: در آزمایش pcr تشخیص بیماری کرونا برای کلیه بیماران بستری مشکوک یا مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت اول الزامی است.
دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هیچ بیمارستانی بدون مجوز ستاد هدایت حق ارجاع بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های دیگر را ندارد.
انجیدنی بیان کرد: نحوه خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه به طور مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.