پدرشهیدی که دو باب منزل مسکونی خود در مشهد را وقف حوزه علمیه و تحصیل طلاب کرد، گفت: با وقف، پرونده عمل صالح افراد برای همیشه باز است.

 با وقف پرونده عمل صالح افراد برای همیشه باز است/ تداوم جریان شهادت با وقف

قاسم داوودی پور در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: وقف ، چراغی است که هرگز خاموش نخواهد شد.

وی بابیان اینکه پرونده عمل صالح واقف بعد از مرگ او باز است و بسته نخواهد شد، افزود: در سال جاری  یک باب  منزل مسکونی در کوی طلاب مشهد میدان عسکریه به متراژ۷۵متر و یک باب منزل دیگر نیز در بلوار اول طبرسی به متراژ ۱۵۰متر  را جهت تحصیل طلبه ها وقف حوزه علمیه کرده ام تا پس از مرگم، در اختیار حوزه علمیه و تحصیل طلاب قرار گیرد تا  از دعای خیر و ثواب تحصیل آنها در آخرت برخوردار شوم.

این واقف نیک اندیش با اشاره به اینکه همسرم و دخترم نیز در این وقف ها شریک هستند ، تصریح کرد: پسرم به نام محمد در سال ۱۳۷۹توسط اشرار طالبان و برادرم احمد نیز در سال ۱۳۶۰ در عملیات با دشمن بعثی به فیض شهادت نایل شدند و امیدوارم این وقف ها در تداوم جریان شهادت تاثیرگذار باشد.

وی با بیانی صریح و شیوا افزود: این وقف ها را در راستای تداوم فعالیت حوزه علمیه ، تحصیل  طلاب و  تربیت سربازان امام زمان (عج الله) و روشن ماندن چراغ شهادت انجام داده ام و  توصیه من به همه افرادی که از هرگونه دارایی و ثروت برخوردار هستند این است که تا خودشان زنده و در قید حیات هستند به فکر آینده و روشن کردن چراغ پایان ناپذیر عمل صالح برای آخرتشان باشند و  یک مسیر جاری و زنده برای تداوم عمل صالح و نیکوکاری  را برای خودشان  فراهم کنند که بهترین آن انجام وقف است.  

داوودی پور که ۷۲سال سن دارد، بیان داشت:  از خداوند سلامتی و همچنین عاقبت بخیری را برای همه انسان های دنیا خواستارم و امیدوارم که زیور و زینت مال دنیا کسی را فریب ندهد و توصیه من به مردم این است که  از مال دنیا بگذرند و به آن دلبسته نشوند  زیرا مال دنیا زودگذر و موقتی است .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.