رییس بیمارستان لبافی نژاد بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

رییس بیمارستان لبافی نژاد به شهدای سلامت پیوست

قدس آنلاین: روابط عمومی بیمارستان لبافی نژاد نیز در  اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد:« شهادت پر افتخار استاد فرهیخته و متعهد، شهید فداکار آقای دکتر محمد زارع جوشقانی، که در خط مقدم جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، برای ما بسیار سخت و جانکاه است.  اعمال و خدمات کسانی که با خدا هم عهد شده اند و از هیچ کوششی فروگزار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند، در نزد خداوند متعال محفوظ است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی و جامعه بزرگ پزشکی و سلامت تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم.

یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی ایشان در کنار سایر مدافعان سلامت مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.»

گفتنی است، دکتر محمد زارع فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، بیش از دو دهه نیز  ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی جهانگیری ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 0
    خدا رحمتش کنه
  • علی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    3 0
    خدا بیامرزش اجرش باخدا