ادعاها درباره ساخت واکسن کرونا و داروی درمان کووید-۱۹، به صحن علنی مجلس هم کشیده شد.

آقای نماینده، داروی کرونا را به صحن مجلس آورد!

به گزارش قدس آنلاین، صحن مجلس امروز شاهد یک ادعای عجیب از سوی یکی از نمایندگان بود، آنجا که نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با ادعای ساخت داروی قطعی درمان کرونا در برخی استان های کشور از بی تفاوتی نسبت به آن انتقاد کرد. 

بنا به روایت ایسنا، احمد حسین فلاحی با اشاره به آمار فوت ناشی از کرونا در هر شش دقیقه مدعی شد: این در حالیست که برخی استان ها دارویی ساخته اند و من یک نمونه آن را آورده ام که هشت ماه پیش برای درمان قطعی کرونا معرفی شده اما به آن توجه نشده، مردم تلف می شوند و کسی به فکر مردم نیست. وزارت بهداشت هم با تمام تلاشی که کرده نیاز به کمک دارد. در دولت چه خبر است؟ چرا به آنها کمک نمی شود؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه هر روز به اندازه سقوط یک هواپیما تلفات کرونا را شاهد هستیم گفت: اراده ای برای اجرای پروتکل‌ها نیست و در این زمینه با تبعیض برخورد می شود. مثلا ورود به مشهد ممنوع می‌شود ولی ورود به جاده‌های شمال، مترو و بازار آزاد است.

 علی نیکزاد که اداره جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر خطاب به وزارت بهداشت گفت: آقای فلاحی دارو را همراه خود آورده، به این موضوع رسیدگی کنید.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.