رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد گفت: هزار و ۳۲۵ پرونده مشاغل آسیب دیده کرونا با اشتغال هزار و ۵۲۱ نفر در بخشهای مختلف این شهرستان طی ۶ ماه گذشته مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا قرار گرفتند.

۱۵۲۱ نفر از شاغلان گنابادی مشمول تسهیلات حمایتی کرونا قرار گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، سید جعفر احمدی در جلسه شورای هماهنگی بانکهای گناباد افزود: از نظر ریالی مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به افراد متقاضی  پرداخت شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات از میان دو هزار و ۱۶۳ پرونده واحدها و مشاغل آسیب دیده کرونای این شهرستان که از ابتدای امسال تاکنون برای دریافت  ۲۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی کرونا به بانکهای عامل معرفی شدند پرداخت شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد گفت: ۶۹۳ پرونده مشاغل آسیب دیده کرونا هم برای دریافت ۱۰۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بانکهای عامل گناباد در دست بررسی است که  بیشترین تعداد آن به میزان ۴۰۸ پرونده در شعب بانک ملی است و بانکهای ملت و صادرات با ۳۶۷ و ۱۲۰ و بانکهای  سپه و تجارت هر کدام با ۷۲ پرونده در دست بررسی در ردیفهای بعدی قرار دارند.

احمدی افزود: این شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده کرونا طی سال جاری در رتبه سوم و از لحاظ میزان تسهیلات ابلاغ شده در ردیف پنجم استان خراسان رضوی قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد هم با اشاره به اینکه ۱۱۷ پرونده تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در این شهرستان در ستاد استانی مدیریت امور شعب بانکهای استان خراسان رضوی در دست بررسی است توجه و اهتمام بیشتر مسوولان ذیربط بانکهای استان نسبت به سرعت بخشی بررسی و تعیین تکلیف این پرونده ها و ارجاع آنها به شعب مربوطه خود در شهرستان گناباد را خواستار شد.

احمد سفری با اشاره به این که آخرین مهلت دریافت تسهیلات به واحدها و مشاغل آسیب دیده کرونا پایان مهرماه جاری است و قابل تمدید نیست از متقاضیان دارای شرایط که تاکنون ثبت نام کرده اند خواست طی دو روز آینده برای تکمیل مدارک خود اقدام کنند.  

وی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی را از ظرفیتهای خوب حمایت از  اشتغال و رونق اقتصادی مناطق روستایی ذکر کرد و  هم افزایی و اهتمام شبکه بانکی این شهرستان در پرداخت تسهیلات این بخش را خواستار شد.

معاون فرماندار گناباد از متصدیان واحدهای تولیدی و اشتغالزایی مستقر در مناطق روستایی و متقاضی دریافت این تسهیلات خواست که نسبت به بیمه کردن شاغلان خود برای سهولت در دریافت تسهیلات یاد شده اقدام کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.