مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب خراسان رضوی با اشاره به گزارش عملکرد آمار مسدودی چاه‌های غیر مجاز در شش ماهه ابتدایی سال جاری، گفت: بیشترین میزان مسدودی چاه‌های غیر مجاز با آمار ۳۶۳ حلقه چاه مربوط به مشهد است که موجب صرفه جویی ۱۱ میلیون و ۷۱۹ هزار متر مکعب آب شده است.

صرفه جویی بیش از ۱۱ میلیون متر مکعب آب در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، غلامرضا ممدوحی با اشاره به آمار مسدودی چاه‌های غیر مجاز در شش ماهه سال جاری، اظهارکرد: طی این مدت در شهرستان سبزوار ۷۴ حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد که موجب صرفه جویی ۵۷۴ هزار متر مکعب آب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۹ حلقه چاه غیر مجاز نیز در شهرستان نیشابور مسدود شد که از این آمار به میزان یک میلیون و ۲۱۰ هزار متر مکعب آب صرفه جویی شده است، افزود: همچنین ۶۷ حلقه چاه در شهرستان های قوچان، ۳۶۳ حلقه چاه در مشهد و چهار حلقه چاه در سرخس که به ترتیب به میزان یک میلیون مترمکعب آب، ۱۱ میلیون و ۷۱۹ هزار متر مکعب آب و ده هزار متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب خراسان رضوی با بیان اینکه ۲ حلقه چاه غیر مجاز در گناباد مسدود شد، که منجر به صرفه جویی ۵۷ هزار متر مکعب آب شده است، خاطرنشان کرد: سه حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان های درگز و ۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در تربت حیدریه مسدود شد که به ترتیب به میزان ۳۰ هزار و ۳۰۰ هزار متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

ممدوحی اضافه کرد: همچنین ۱۸۶ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان تربت جام و ۱۵ حلقه چاه غیر مجاز در خواف مسدود شده که این رقم منجر به صرفه جویی ۵۰۰ هزار و۱۱۰ هزار متر مکعب آب شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.