خوزستان_ رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از پلمپ ۱۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و امکنه عمومی (رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت، نان فانتزی، آشپزخانه، مرغ فروشی و نانوایی)، به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در محدوده تحت پوشش مرکز سلامت امانیه، کیانپارس و پردیس خبر داد.

مناطق امانیه، پردیس و کیانپارس در صدر دستور پلمب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت غرب اهواز،  دکتر مهران احمدی بلوطکی شیوع و افزایش ناگهانی موارد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در کلانشهر اهواز را نتیجه بی توجهی مردم به شیوه نامه های بهداشتی دانست و افزود: تمام صنوف اولویت های مهم در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ همچون شستن مرتب دستها، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی و گندزدایی سطوح و تهویه مناسب را رعایت کنند.
وی ضمن هشدار به تمام مراکز متخلف، اظهار داشت: تشدید تیمهای بازرسی و نظارتی از اصناف در دستور کار کارشناسان سلامت محیط قرار گرفته است.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور به بازگشت به عقب و اعمال محدودیتها و تعطیلی صنوف خواهیم بود.
دکتر بلوطکی تصریح کرد: اکثریت پلمب های انجام شده به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ بویژه عدم استفاده از ماسک بوده است.
وی یادآور شد: استفاده از ماسک اجباری بوده و در صورت تخلف از سوی اصناف ضمن معرفی به مراجع قضایی و پرداخت جریمه مجبور به پلمب محل خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.