دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: تا پایان سال جاری ۳۰هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان پرداخت خواهد شد.

 پرداخت ۳۰هزار میلیارد تسهیلات ازدواج در خراسان رضوی/ استان مشکلی  برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ندارد

حمید صفای نیکو در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:  از ابتدای سال تاکنون به  ۳۱هزار و یکصد و چهل  نفر در خراسان رضوی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: اگرچه هدف گذاری نظام بانکی استان پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در طول شش ماهه ابتدایی سال جاری بود اما با تلاش بانک های خراسان رضوی در پرداخت این تسهیلات و تسهیل در روند اجرای آن ، این عدد به ۱۶هزار میلیارد ریال  افزایش یافت .

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۳۰هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان پرداخت خواهد شد، افزود: در طول شش ماهه ابتدایی سال جاری این تسهیلات به ۸۰درصد از متقاضیان پرداخت شده است و امید می رود تا پایان سال جاری این عدد به بالغ بر ۹۰درصد رشد پیدا کند تا صف انتظار دریافت این تسهیلات در خراسان رضوی به حداقل ممکن برسد.

صفای نیکو بیان داشت: صف انتظار برای دریافت این تسهیلات دربانک های مختلف متفاوت است اما حداکثر مدت زمانی که یک فرد برای دریافت این تسهیلات در صورتی که مدارک خود و ضامن او کامل باشد بین ۳۰تا ۴۵ روز  می باشد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات ازدواج با یک ضامن معتبر و ارائه سفته از سوی متقاضی قابل پرداخت است، ادامه داد: به همه بانک های استان تاکید شده است که اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با تسهیلات ازدواج باشد زیرا از محل تبصره ۱۶تسهیلات قرض الحسنه زیادی با مصارف گوناگون پرداخت می شود که بند الف آن مربوط به تسهیلات ازدواج می باشد.

صفای نیکو با بیان اینکه در خراسان رضوی مشکل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نداریم، افزود: در سرفصل های پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از جمله تسهیلات  ازدواج ، تسهیلات کارآفرینی  کمیته امداد و تسهیلات بهزیستی در طول شش ماهه ابتدایی سال جاری به همه اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کرده ایم.

وی ادامه داد: تسهیلات ازدواج به تمام افرادی که تاریخ ازدواج آنها از اول فروردین سال ۱۳۹۶باشد و در سامانه دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده باشند مبلغ ۵۰۰میلیون ریال با دوره ۷ساله پرداخت خواهد شد که تقاضای ما از افراد این است که از خرید و فروش آن پرهیز کنند زیرا این کار اولا تخلف است و پیگرد قانونی دارد و دوما نظام بانکی در صورت بروز هر گونه مشکلی از جمله عدم پرداخت تسهیلات ، تنها  فرد دریافت کننده تسهیلات را مورد پیگیری و اعمال قانون قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.