رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در دوره مدیریت جدید استان، مدیریت شهری مانند سابق در کنار استاندار خراسان رضوی برای پیشبرد اهداف دولت و ایجاد امید و آرامش در شهر خواهد بود.

مدیریت شهری مشهد با استاندار جدید خراسان رضوی همراه است

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا حیدری در صد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در دوره فعالیت قبلی مدیریت استان تعامل خوبی بین همه نهادها در استان وجود داشت و اقدامات ارزنده ای در سایه این همدلی رقم خورد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

هیات وزیران به ریاست رییس جمهوری روز گذشته پس از بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمد صادق معتمدیان برای تصدی استانداری خراسان رضوی، به وی رای اعتماد داد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: با توجه به شرایط بالقوه کشور و موقیعت خاص جغرافیایی، خوشبختانه امنیت خوبی در کشور حاکم است که این امنیت را مرهون ناجا و خادمان امنیت هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در خراسان رضوی در موضوع نظم و کنترل اجتماعی با رویکرد مثبت فرمانده انتظامی استان اقدامات خوبی صورت گرفته و تعاملات خوبی بین نیروی انتظامی و مدیریت شهری وجود دارد.

حیدری در ادامه با اشاره به فرایند هوشمندسازی در شهر مشهد افزود: در این کلانشهر به عنوان شهر امید و زندگی برای تحقق شهر هوشمند ظرفیتهایی بسیج شد و عزمی در حوزه شهرداری در این حوزه شکل گرفت.

وی ادامه داد: در موضوعات مختلف نظیر شهروندسپاری و توسعه اکوسیستم استارتاپی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و کارخانه نوآوری با هدف جذب افراد خلاق و نوآور با سرمایه‌گذاری یک میلیارد ریالی به زودی بهره‌برداری می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با مصوبه شورای شهر مشهد منطقه و زون فناوری در محدوده کارخانه نوآوری به منظور استقرار شرکت‌های فناور ایجاد خواهد شد و این اقدامات در راستای نگهداشت افراد خلاق و تبدیل مشهد به قطب نوآوری در دست انجام است.

حیدری افزود: هوشمندسازی فرایندها در مدیریت شهری نیز تا کنون کاهش ۵۰ درصدی امضاها و فرایندها را به دنبال داشته‌ است.

وی تاکید کرد: در زمینه هوشمندسازی روحیه تعامل و هم‌افزایی در شهرداری مشهد وجود دارد و از ظرفیتهای ملی نیز در این خصوص استفاده می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.