رندرهای Samsung Galaxy S۲۱، S۲۱ Ultra منتشر شد و انتظار می رود ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شوند.

مشخصات Samsung Galaxy S۲۱، S۲۱ Ultra فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، تاکنون سامسونگ از تمام گوشی های شاخص سال جاری خود رونمایی کرده است و گفته می شود که اکنون در حال کار بر روی سری Galaxy S۲۱ است که انتظار می‌رود اوایل سال آینده وارد بازار شود. مانند Galaxy S۲۰ ، شایعه شده است که سری Galaxy S۲۱ شامل سه گوشی از جمله Galaxy S۲۱ ، Galaxy S۲۱ + و Galaxy S۲۱ Ultra است.

پیش از اعلام این خبر ، Steve Hemmerstoffer ، فعال معروف OnLeaks در توییتر ، رندرهای CAD گوشی های هوشمند آینده Galaxy S۲۱ و Galaxy S۲۱ Ultra را به اشتراک گذاشته است. سامسونگ چندین سال است که گوشی‌های پرچمدار سری S را در فوریه عرضه می‌کند اما این شرکت ممکن است سال آینده راهبرد متفاوتی را در پیش بگیرد، طبق گفته Sammobile ، این شرکت کره‌ای ممکن است سری گلکسی S۲۱ را ژانویه سال آینده معرفی کند.



رندرهای Samsung Galaxy S۲۱ و Galaxy S۲۱ Ultra

رندرهای CAD گلکسی S۲۱ و Galaxy S۲۱ Ultra نشان می‌دهد که هر دو به نمایشگرهای AMOLED Infinity-O مجهزند و S۲۱ دارای صفحه نمایش تخت است ، در حالی که صفحه S۲۱ Ultra دارای لبه‌های منحنی است.

گوشی‌های هوشمند Galaxy S۲۱ و S۲۱ Ultra مجهز به ماژول‌های طراحی شده دوربین عقب هستند که از کناره‌های قاب به بیرون گسترش می‌یابند. S۲۱ دارای سه دوربین عقب است و فلاش LED آن در خارج از محفظه دوربین قرار گرفته است. S۲۱ Ultra دارای یک ماژول دوربین عظیم است که به عنوان درگاه چهار دوربین و یک فلاش LED عمل می کند و گزارش های اخیر نشان داده است که S۲۱ Ultra می‌تواند از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با دو سنسور تله فوتو / پریسکوپ بهره ببرد.

اندازه گلکسی S۲۱ تقریباً ۱۵۱.۷ x ۷۱.۲ x ۷.۹ میلی متر است و ضخامت آن در برابر دوربین به ۹.۰ میلی متر افزایش می‌یابد. از طرف دیگر ، Galaxy S۲۱ Ultra دارای ابعاد ۱۶۵.۱ x ۷۵.۶ x ۸.۹ میلی متر است و ابعاد آن ۱۰.۸ میلی متر در بدنه دوربین است.

مطابق سایر گزارش ها ، فعال oneLeaks اظهار داشت که سری S۲۱ با پشتیبانی از قلم S-Pen وارد بازار خواهد شد، در ارائه‌ها محفظه اختصاصی S-Pen مانند سری Note نشان داده نمی‌شود و این احتمال وجود دارد که سری S۲۱ از نرم افزار S-Pen پشتیبانی کند.



سری Samsung Galaxy S۲۱ ممکن است در اوایل ژانویه عرضه شود

سایت Sammobile ادعا می کند که دلایل مختلفی می تواند برای ورود زود هنگام سری Galaxy S۲۱ باشد، از چند سال گذشته ، هوآوی رقیب اصلی سامسونگ در بخش پرچمداران بود. با این حال به دلیل تحریم‌های ایالات متحده ، ممکن است Huawei نتواند سری گوشی‌های پرچمدار Huawei P۵۰ را در Q۱ ۲۰۲۱ عرضه کند.

سامسونگ ممکن است قصد داشته باشد با اعلام زودتر گوشی‌های پرچمدار خود ، از عدم حضور هوآوی در بازار استفاده کند. دلیل دیگر می‌تواند این باشد که سامسونگ می‌خواهد به اندازه کافی بین Galaxy S۲۱ و مدل نهایی Fan Edition آن فاصله داشته باشد که ممکن است چند ماه بعد برسد.

این نشریه ادعا می کند که تأمین کنندگان تولید انبوه اجزای مورد نیاز برای مونتاژ گوشی‌های S۲۱ را آغاز کرده اند. اکنون حدس زده می‌شود که سری S۲۱ ممکن است اوایل ژانویه معرفی شود و ممکن است تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه در بازار عرضه شود. این غول فناوری هنوز نام گوشی‌های سری S بعدی خود را تأیید نکرده است، در حالی که شایعات اکنون از آن به عنوان گلکسی S۲۱ یاد می‌کنند، احتمال تغییر آن به عنوان گلکسی S۳۰ وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.