سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یکسری مشکلات از قبل بوده و اکنون هم پنجره باشگاه بسته است اما تمرکز مدیران به باز شدن پنجره است.

محمود فکری: با جدایی قائدی مخالفم/ خواسته‌هایم را به باشگاه می‌گویم نه رسانه‌ها/ حضور برهانی نظر خودم بود

قدس آنلاین؛ محمود فکری پیش از بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان گفت: سیاست اولیه خودم و باشگاه این شکلی است که بتوانیم تمدید قرارداد کنیم و تمام تلاش مان این است که آنها را حفظ کنیم. الان یک بازیکن جای خالی داریم که مهم نیست و مهم تمدید قبلی ها است. به باشگاه گفتیم که بتوانند مشکلات را حل کنند و قراردادها تمدید شود. یکسری مشکلات از قبل به وجود آمده و یکسری هم الان به خاطر بسته بودن پنجره است. تمرکز باشگاه روی حل بدهی ها است تا پنجره باز شود. 

وی در مورد شرایط ملی پوشان استقلال عنوان کرد: ملی پوشان ما با توجه به فرسایشی بودن لیگ و حضور در تیم ملی هیچ استراحتی نداشتند و نیاز است که استراحت کنند. یک تعدادی از بازیکنان زودتر به تمرینات اضافه شدند و بقیه هم خودشان را می‌رسانند. حتی به نظر من نیاز است که بعد از ۱۴، ۱۵ ماه فصل ورزشی ۲ هفته استراحت کنند. عارف غلامی امروز آمد و بچه‌های دیگر هم اضافه می‌شوند و در خدمت‌شان هستیم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت قائدی و دیاباته و اینکه غیبت آنها مربوط به استراحت است یا جدایی تاکید کرد: قائدی فعلا استراحت می‌کند. بحث جدایی باشد به خود باشگاه برمی‌گردد، اما نظر خودم جدایی این بازیکن نیست. در مورد شیخ دیاباته هم خبری از نزدیک ندارم و باشگاه در ارتباط است و بحثی در مورد توافق مالی وجود دارد.

فکری در خصوص اینکه مشکلات زیادی در خصوص بازیکنان است، و توقعش به عنوان سرمربی چیست، عنوان کرد: ما یک تعداد بازیکن داریم که اگر به آنها اهمیت ندهیم و احترام نگذاریم به آنها بر می‌خورد و خورد می‌شوند. تمام تمرکز مان باید روی داشته‌هایمان باشد و از سوی دیگر تلاش برای حل مشکلات کنیم. هواداران هم خواسته هایی دارند و من هم قرار نیست اگر خواسته‌ای دارم آنها را رسانه‌ای کنم و به مسئولان باشگاه می‌گویم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه قرار بود نمازی به کادرفنی اضافه شود و چه اتفاقی افتاد، گفت: نمازی به من پیشنهاد شده بود و با خود او هم صحبت کردم، اما همزمان امید دفتری هم پیشنهاد شد. چون امید در ایران بود گفتم بیاید و صحبت کنیم. رزومه و کار عملی او را دیدم و احساس کردم می تواند کمک کند. به همین دلیل از نمازی هم عذرخواهی می کنیم. هر گزینه‌ای که بتواند کمک کند از او دعوت خواهیم کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت بلبلی اظهار داشت: این بازیکن با من صحبت کرد، اما از لحاظ روحی شرایط ماندن نداشت. حالا تکلیف بعدی را باشگاه مشخص می‌کند و اگر رفتنی شد یک بازیکن را جایگزین کنیم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا حضور برهانی خواسته شما بود یا باشگاه عنوان عنوان کرد: نظر خودم بود و مشکلی نیست که کنار تیم باشد و سرمربی تیم امید هم بماند. چون این همکاری و نزدیکی به ما کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.