دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راه‌اندازی سامانه «نجم» گفت: تعالی یک جامعه محصول خرد جمعی جامعه است و در این راستا ما کمیسیون‌های کارشناسی را در دبیرخانه تشکیل دادیم و به جمع آوری نظرات صاحبنظران پرداختیم.

تشکیل کمیسیون‌های کارشناسی در مجمع تشخیص مصلحت برای جمع‌آوری ایده‌های صاحب‌نظران

قدس آنلاین: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست هم اندیشی که با موضوع تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه و نظام جمع سپاری در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: پیشرفت و تعالی یک جامعه محصول خرد جمعی جامعه است و در این راستا ما کمیسیون‌های کارشناسی را در دبیرخانه تشکیل دادیم و به جمع آوری نظرات صاحبنظران پرداختیم.

وی افزود: پس از آن نیز پژوهشکده‌ها را با هدف جمع آوری نظرات اساتید با همکاری دانشگاهها پرداختیم و در حال حاضر سیاست جمع سپاری را در پیش گرفتیم و در سامانه‌ای که در این راستا راه اندازی شده ۱۷ هزار نفر به آن مراجعه و ۳۰۰ نفر نیز نظرات خود را ثبت کرده اند.

رضایی تاکید کرد: ما در این سامانه‌ سعی می‌کنیم با اساتید ارتباط برقرار کنیم، هدف ما از جمع سپاری این است که ایده‌های راهبردی هر ایرانی در هر کجا از دنیا را دریافت و به سرعت به اطلاع رهبر معظم انقلاب برسانیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدیم این سیستم از مرگ ایده‌ها برای اداره کشور جلوگیری می‌کند و موجب انباشت ایده‌ها می‌شود.

وی افزود: با راه اندازی سامانه جمع سپاری دانشگاه‌ها اولین بخشی هستند که ما برای استفاده از نظرات اساتید به سراغ آن‌ها آمده ایم و انتظار داریم که دانشگاه‌ها در تدوین سیاست‌های کلی به ما کمک کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.