به دلیل عمق زیاد ضربه چاقو و پاره شدن ریه و قلب بسیجی محمد محمدی، تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی نتیجه ماند و به شهادت رسید.

شهادت یک آمر به معروف با ضربه چاقوی اراذل و اوباش

قدس آنلاین: پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دیروز حوالی ساعت ۱۹ ضمن درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش در حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود کارگران یک نانوایی به ماجرا درگیری آغاز شد.

به گفته شاهدان، اراذل و اوباش با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد نمودند، در همین حین پاسدار بسیجی محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می‌کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند.

اما اراذل و اوباش که در ابتدا ۲ یا ۳ نفر بودند به فحاشی ادامه دادند و با این پاسدار بسیجی نیز درگیر شده و سایر دوستان خود را نیز مطلع کردند، در جریان این درگیری، یکی از این اراذل که از قبل چاقویی را با خود به همراه داشت به پهلوی این بسیجی ضربه وارد می‌کند که به دلیل عمق زیاد این ضربه و پاره شدن ریه و قلب بسیجی محمدی، تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی نتیجه ماند و این بسیجی به شهادت رسید.

گفتنی است دو نفر از این اراذل در صحنه جرم دستگیر شده اند و ۵ نفر دیگر از جمله ضارب متواری می‌باشند.

گفته می شود ضارب شهید محمدی نیز ساعتی پیش دستگیر شده است

منبع: خبرگزاری بسیج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    5 1
    ناراحتی نداره خدا رو شکر تبریک میگم به خانوادش الان عزیزشون توی بهشت با امامشون شاد و خوشحاله همونجور که اومدید سال65 به پدر و مادر من شهادت پسر16 سالشون رو توی شلمچه تبریک و تسلیت گفتید از خدا میخوام این عزیزان مومن رو زودتر از این دنیای خاکی که لایق این عزیزان نیست به بهشت در اسرع وقت ببره همشون رو. بهترین دعا رو براشون کردم الهی امین
    • حمید ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      داداش تو اینو نوشتی؟ من میخواستم بنویسم!
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    باسلام اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک اما آن چه جان را می سوزاند، شهادت غیورانی نیست که برای دفاع از حریم بانوی ایرانی در برابر نمادهای اوباشیگری از جان خود می گذرند، آنچه جان را می خراشد، این است که هنرمندنمایانی که «نه به خشونت علیه زنان» را در تاسی از جریانات فمنیستی به هشتگ تبدیل می کنند؛ اینک خفه شده اند. هنرمندنمایان و سلبریتی هایی که از تروریست تجزیه طلب که سرباز مرزبان مارا به شهادت رسانده است؛ حمایت می کنند، در اوج بی غیرتی زبان در کام کشیده اند. روزینامه هایی مانند «همشهری» پابه پای تروریست های منافقین تیتر می زنند و اوج بی وطنی و بی غیرتی خود را برای ثبت در تاریخ و ثبت در درگاه الهی عرضه می کنند. بی انصافی و بی غیرتی این جریانات غیرقابل تحمل شده است، خداوند رحمت کند خواجه عبدالله انصاری را که فرمود «اگر بی انصاف نداند که انصاف چیست، انصاف داند که بی انصاف کیست» انشاءالله صبح نزدیک است.