همدان- مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: با توجه به مشکلات عمده رفت و آمد در کوی منوچهری و وجود کوچه‌های متعدد خاکی و فرسودگی آسفالت معابر، بهسازی و ترمیم این معابر در اولویت‌های شهرداری منطقه چهار قرار گرفت.

کوی منوچهری با کوچه‌های خاکی خداحافظی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ همدان ،مجید یوسفی نوید با بیان اینکه درخواست‌های مکرر مردمی، معتمدین محله و شورای اجتماعی محلات و نیز همت جهادی شهرداری منطقه چهار موجب شد در ۴ ماه تلاش بی‌وقفه، با حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت و هزینه ۹ میلیارد ریالی، حدود ۹۰۰۰ مترمربع از کوچه‌های خاکی و فرسوده کوی منوچهری، بهسازی و ترمیم شود.

یوسفی نوید افزود: کوی منوچهری جزء مناطق کم‌برخوردار محسوب می‌شود و درآمد پایدار شهری از این محلات عمدا کم است، وهزینه این پروژه از محل منابع دیگر تامین شد و امید است موجب رضایت شهروندان دراین منطقه گردد.

وی ادامه داد آسفالت این منطقه با اولویت‌ کوچه‌های خاکی و سپس کوچه‌های فرسوده و پرتردد صورت گرفته‌ است، و ممکن است هنوز قسمت‌های معیوب و چاله‌هایی وجود داشته باشد که دراولویت سوم هستند و درآینده مورد ترمیم قرارخواهند گرفت.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: آبگرفتگی‌های احتمالی دراین محله به دلیل ساخت وسازهای غیراصولی و خارج از ضوابط شهرداری است که از شهروندان تقاضا داریم هرگونه ساخت و ساز را با دریافت مجوزهای شهرداری انجام دهند که در آینده بتوانند از تمامی خدمات و امتیازات شهری بهره‌ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.