با ایجاد حساب شیائومی و Mi Cloud می‌توانید به ویژگی‌های متنوع شیائومی دسترسی پیدا کنید.

نحوه ایجاد حساب شیائومی و Mi Cloud +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی با مجموعه گسترده ای از گوشی های هوشمند ارزان قیمت و میان رده یکی از پیشگامان تولیدکننده گوشی های هوشمند در دنیا است. این برند به دلیل راه اندازی دستگاه‌های قابل تحسین مشهور است که به عنوان پرفروش ترین گوشی ها شناخته می شوند. در واقع ، طبق آخرین گزارش استاتیستا ، شیائومی بیشترین سهم بازار و 29 درصد در بازار گوشی های هوشمند هند را در سه ماهه دوم سال 2020 داشته است و در سال ۲۰۱۹ این برند توانسته ۹٫۶ درصد از بازار گوشی هوشمند اروپا را به خود اختصاص دهد. در ایران در طی ۱۲ ماه سال ۹۸ شیائومی ۷ درصد از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده و در مهر ماه ۹۹ گوشی هوشمند Redmi Note 8 شیائومی، پر فروش‌ترین گوشی هوشمند در ایران بوده است.

با توجه به برچسب قیمت جذاب ، می توان تصور کرد که‌ افراد بسیاری دستگاه‌های شیائومی را به عنوان گوشی هوشمند خود انتخاب می کنند. علاوه بر این ، افراد زیادی هستند که از برند های دیگر به دستگاه های Xiaomi روی می آورند. در صورتی که شما یا شخصی که می‌شناسید برای اولین بار از گوشی هوشمند شیائومی استفاده می کنید ، به یک حساب کاربری Mi و Mi Cloud نیاز دارید تا از آن بهترین استفاده را ببرید. در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد نحوه تنظیم حساب Mi و Mi Cloud برای شما فراهم شده است.

حساب Mi چیست؟



درست مانند دستگاه‌های اندرویدی برای دسترسی کامل به سرویس‌های Google به حساب Google / Gmail احتیاج دارید ، کاربران شیائومی برای اینکه بتوانند از همه سرویس های شیائومی در دستگاه استفاده کنند به حساب Mi نیاز دارند. با حساب Mi ، کاربران قادر به خرید در فروشگاه Mi ، پیدا کردن گوشی هوشمند گمشده ، حذف اطلاعات گوشی هوشمند از راه دور ، بازیابی اطلاعات حذف شده ، انتقال داده ها از تلفن قدیمی به تلفن جدید و عضویت در انجمن Mi خواهند بود. حساب Mi همچنین برای اتصال و همگام سازی داده‌های شما با Mi Cloud لازم است.

حساب Mi Cloud چیست؟



حساب Mi Cloud ذخیره سازی مبتنی بر فضای ابر شیائومی در امتداد خط iCloud اپل است، سرویس هایی که قبلاً ذکر شد مانند پشتیبان گیری ، پیدا کردن دستگاه ، همگام سازی داده ها و انتقال داده ها از یک دستگاه به کارهای دیگر از طریق Mi Cloud است. با استفاده از این سرویس ، کاربران می توانند از راه دور به داده های شخصی مانند مخاطبین ، پیام رسانی ، گالری ، یادداشت‌ها، گزارش تماس‌ها، تنظیمات Wi-Fi و برنامه‌ها و سایر موارد دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند.

کاربران می توانند برای دسترسی به داده های دستگاه شخصی خود ، از هر مکانی در هر دستگاهی به سیستم i.mi.com وارد شوند. Mi Cloud همچنین به اشتراک گذاری راحت داده ها در چندین دستگاه را تسهیل می کند. علاوه بر این ، شیائومی به کاربران اطمینان می‌دهد که داده‌های آنها به دلیل ذخیره شدن در خدمات وب آمازون (AWS) و زیرساخت Microsoft Azure ، ایمن است.

چگونه حساب Mi ایجاد کنیم؟

برای ثبت نام در حساب Mi به یک شناسه ایمیل معتبر یا شماره تلفن همراه نیاز دارید، همه گوشی های هوشمند شیائومی به کاربران نیاز دارند تا در هنگام راه اندازی اولیه به حساب Mi خود وارد شوند یا یک حساب کاربری ایجاد کنند. همچنین کاربران می‌توانند برای ایجاد یک اکانت به وب سایت رسمی مراجعه کنند. روند ثبت نام در گوشی های هوشمند و وب سایت به همین ترتیب است و کاربران می توانند به دو روش برای حساب Mi ثبت نام کنند.

روش های ثبت نام در حساب Mi

Using an email ID
Using a mobile number


با استفاده از شناسه ایمیل در حساب Mi ثبت نام کنید



به وب سایت رسمی Xiaomi در mi.com بروید روی "ثبت نام" در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید، در صفحه بعد گزینه تغییر کشور / منطقه را مشاهده خواهید کرد ارائه شناسه ایمیل معتبر بر روی "ایجاد حساب کاربری خود" کلیک کنید، در صفحه بعد تنظیم کنید رمز ورود مورد نظر را وارد کنید و captcha را وارد کنید و گزینه ارسال را کلیک کنید.

با استفاده از شماره موبایل برای حساب Mi ثبت نام کنید



از وب سایت رسمی شیائومی دیدن کنید بر روی "ثبت نام" در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید روی "ایجاد با استفاده از شماره تلفن" کلیک کنید یک شماره تلفن همراه معتبر را ارائه دهید و captcha را وارد کنید بر روی "ایجاد حساب کاربری خود" کلیک کنید، Xiaomi برای تأیید شماره یک OTP ارسال می‌کند هنگامی که OTP شناخته شد وارد شده ، کاربران باید رمز عبور را تنظیم کرده و ارسال را کلیک کنید.

پس از ایجاد شناسه، می توانید از حساب Mi خود در دستگاه خود استفاده کنید. اگر با استفاده از شناسه ایمیل ثبت نام کرده باشید ، لازم است شماره گوشی را در تنظیمات حساب Mi اضافه کنید و برعکس، این حساب Mi را ایمن می کند و همچنین به کاربران امکان می دهد با استفاده از OTP یا رمز عبور وارد سیستم شوند.

چگونه می توان با Mi Cloud شروع به کار کرد؟

هنگامی که حساب Mi خود را ایجاد کردید ، می توانید از همان گواهینامه ها برای شروع استفاده از سرویس Mi Cloud استفاده کنید. به سادگی از پیوند ارائه شده در بالا در این مقاله بازدید کرده و از اطلاعات حساب Mi اخیراً ایجاد شده برای ورود به سیستم استفاده کنید. Xiaomi شماره تلفن همراه مرتبط را درخواست کرده و برای تأیید حساب OTP ارسال می کند. پس از اتمام کار ، می‌توانید به تمام ویژگی های Mi Cloud دسترسی پیدا کنید و شیائومی 5 گیگابایت فضای ابری رایگان به همه کاربران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.