۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 724699

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در سطح این استان افزون بر پنج درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

هوای خراسان رضوی رو به سردی می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، محمد غیوری اظهار کرد: این کاهش دما ظرف روزهای پنجشنبه یکم و جمعه دوم آبان ماه آتی نسبت به روزهای ابتدای هفته جاری رخ خواهد داد. 

وی به وضعیت جوی پایدار طی امروز ۲۹ مهر ماه در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: با این وجود از روز پنجشنبه آتی با افزایش ابرناکی آسمان و احتمال بارشهای رگباری و پراکنده باران در نواحی شمال غرب و جنوب شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۲۵ درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: دمای های این کلانشهر روز پنجشنبه آتی به ۱۹ درجه کاهش خواهد یافت.

وی همچنین به پیش‌بینی افزایش آلودگی هوا در مشهد اشاره و بیان کرد: میزان آلاینده‌های جوی در این شهر و برخی دیگر از مناطق خراسان رضوی از امروز ۲۹ مهر تا پایان هفته جاری افزایش یافته بطوری که ظرف این مدت کیفیت هوا برای گروههای حساس "ناسالم" خواهد بود.

غیوری ادامه داد: آلودگی هوا که امروز از بیشتر ایستگاههای سنجش آلودگی در سطح مشهد گزارش شد در مناطق شرقی این کلانشهر غلظت بیشتری دارد.

وی گفت: هم‌اینک میزان آلاینده‌های جوی برای گروههای حساس شامل کودکان، افراد با بیماریهای ریوی، قلبی و تنفسی در مشهد خطرناک است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.