فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نیروهای مرزبانی چشمان بیدار حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز می توانیم به مردم این امید را بدهیم که امنیت پایدار و ثابتی در مرزها وجود دارد.

نیروهای مرزبانی چشمان بیدار حاکمیت جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرزبانی گیلان سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه آیین رونمایی از الحاق شناور «حیدر» به ناوگان شناوری فرماندهی مرزبانی استان گیلان، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: همه مراحل طراحی و ساخت شناور حیدر توسط جوانان برومند کشور و با همت سازمان دریایی وزارت دفاع انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم شناور مذکور سامانه رانش و واترجتی است، افزود: این ویژگی منحصر به چند کشور دنیاست و هم اکنون توسط وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران ساخته و چندین فروند آن تحویل مرزبانی کشور شده؛ در این راستا امروز یک فروند از این شناور در گیلان رونمایی شد که ارج نهادن به تولید داخل است.

فرمانده مرزبانی ناجا، از الحاق دو فروند شناور تندرو کلاس خلیج فارس با سرعت ۵۳ گره دریایی خبر داد و گفت: این شناورها می توانند در عمق خلیج فارس و دریای خزر، در آب های سرزمینی و انحصاری ورود پیدا کرده و در تامین امنیت آب‌های سرزمینی اقدامات موثرتری انجام دهند.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز یک روز بسیار باشکوه در بندر انزلی بود، تاکید کرد: مرزبانان و مرزنشینان با رژه دریایی وابستگی و پیوستگی خود با یکدیگر را به منصه ظهور گذاشتند و این اتفاق خوب و شیرین رژه مردم و مرزبانان در تولید امنیت می تواند نقش آفرینی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.