گوشی هوشمند HTC Desire ۲۰+ با دوربین چهارگانه چهل و هشت مگاپیکسلی و Snapdragon ۷۲۰G رونمایی شد.

گوشی هوشمند HTC Desire ۲۰+ راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به دلیل فروش ناچیز ، HTC طی چند سال گذشته گوشی‌های کمتری را در بازار جهانی عرضه کرده است، در ماه ژوئن ، HTC U۲۰ ۵G را به عنوان گوشی هوشمند مجهز به ۵G خود در تایوان معرفی کرد و در کنار آن ، گوشی Desire ۲۰ Pro نیز رسمی شد. اکنون این شرکت با احتیاط نسبت به مدل Pro از Desire ۲۰ Plus با مشخصات قدرتمندتر رونمایی کرده است.

گوشی هوشمند جدید Desire ۲۰ Plus از دوربین های عقب شگفت انگیز با ظاهر جدیدی برخوردار است. این دستگاه دارای نسبت ابعادی بلند ، چیپست میان رده قدرتمند ، دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.



مشخصات و ویژگی‌های HTC Desire ۲۰+

دستگاه HTC Desire ۲۰+ دارای یک نمایشگر LCD ۶.۵ اینچی با یک ناچ قطره ای است، این صفحه نمایش دارای یک صفحه نسبت ۲۰: ۹ است که وضوح HD + ۷۲۰ ۱، ۱۶۰۰ پیکسل را تولید می‌کند. بریدگی بالای نمایشگر دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که ویژگی هایی مانند HDR خودکار ، حالت زیبایی و ضبط فیلم ۱۰۸۰p را ارائه می‌دهد.

ماژول دوربین قرار گرفته در پشت HTC Desire ۲۰+ شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ ، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی ۱۱۹ درجه ، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با فاصله کانونی تا ۴۰ سانتی متر ، و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. Desire ۲۰+ ویژگی‌های عکاسی مانند HDR خودکار ، تشخیص صحنه AI ، حالت عمودی ، حالت شب ، حالت حرفه‌ای ، time-lapse photography ، ضبط ویدئو با حرکت آهسته و فیلم برداری ۴K را ارائه می‌دهد.



پردازنده Snapdragon ۷۲۰G SoC به Desire ۲۰+ قدرت می دهد و در یک پیکربندی حافظه ۶ گیگابایتی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن با فناوری شارژ سریع Quick Charge ۴.۰ همراه است و از دیگر ویژگی های اضافه شده در Desire ۲۰+ می‌توان به Android ۱۰ ، dual ۴G VoLTE ، Wi-F ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS ، NFC ، USB Type-C ، جک ۳.۵ میلی متری صدا و حسگر اثر انگشت نصب شده در عقب دستگاه اشاره کرد.



قیمت و در دسترس بودن HTC Desire ۲۰+

گوشی هوشمند HTC Desire ۲۰+ با برچسب قیمت (۲۱،۷۰۰ Rs ) و گزینه های رنگی Dawn Orange و Twilight Black در تایوان عرضه شده است و هنوز مشخص نیست که این برند تایوانی این گوشی هوشمند جدید خود را در کدام بازارهای دیگر در سراسر دنیا عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.