سید محمود علوی در پیامی به سردار اشتری به مناسبت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: این افتخار ما را بس که دوشادوش نیروی انتظامی حافظ امنیت پایدار این مرز و بوم هستیم.

وزیر اطلاعات: این افتخار ما را بس که دوشادوش نیروی انتظامی حافظ امنیت پایدار این مرز و بوم هستیم

قدس آنلاین: حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی به سردار اشتری به مناسبت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: این افتخار ما را بس که دوشادوش نیروی انتظامی حافظ امنیت پایدار این مرز و بوم هستیم.

متن این پیام بدین شرح است: 

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی
سردار سرتیپ پاسدار اشتری

سلام علیکم‌؛ 
فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، فرماندهان، پرسنل و سربازان غرورآفرین ناجا که تحت امر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، حافظان راستین نظم و امنیت پایدار این مرز و بوم پرگوهر می باشند، صمیمانه تبریک می گویم و با درود به روان پاک شهدای به خون خفته و امام شهدا (ره)، سلامتی جانبازان سرافراز نیروی انتظامی را از درگاه خداوند شافع مسئلت می نمایم.

در زمانی که استکبار جهانی با بهره کشی از نوکرمأبان نگون بخت منطقه ای و اعوان و انصار خودفروخته، آنی از توطئه علیه ملت شریف، راسخ و استوار سرزمین اهلبیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) غفلت نمی ورزند، نقش ارزشمند جان برکفان آن نیروی الهی بیش از پیش جلوه گر می شود.

این افتخار ما را بس که دوشادوش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای همسو، حافظ امنیت پایدار این مرز و بوم شهید پرور بوده و در حراست از ارزش های والای نظام و دفاع از ملت شجاع ایران لحظه ای فرو گذار نخواهیم نمود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.