دستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در این شهر را صادر کرد.

دستور دادستان کل کشور ‌برای پیگیری ‌فوری ضرب‌وشتم زن جوان در آبادان

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در ‌شهر آبادان را صادر کرد.

براساس این گزارش، دادستان کل کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود.

دادستان کل کشور همچنین ‌دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون در پیگیری این پرونده را صادر کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان نیز بلافاصله پس از انتشار این کلیپ اعلام کرد:‌ اختلاف شخصی با صاحبخانه علت درگیری در "بریم" آبادان بوده است؛ همچنین مأمور خاطی حراست فیزیکی پالایشگاه دستگیر شد.

‌امیرسام کمایی‌ افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.