پایان تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران نشاندهنده این است که تحریم عامل خودکفایی است.

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امامان جمعه خراسان رضوی با اشاره به پایان تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران، تحریم را عامل خودکفایی بخصوص در صنایع موشکی و دفاعی دانستند.

باخرز- امام جمعه باخرز با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) راهبرد اصلی آن حضرت را گفتمان مهدویت در بین مسلمانان بویژه شیعیان دانست و گفت: طبق بیان این امام همام دعا برای فرج حضرت امام زمان (عج) انسان را از هلاکت نجات می‌دهد.

حجت الاسلام داوود زاهدی در خطبه‌های نماز جمعه باخرز با تبریک فرارسیدن هفته وحدت افزود: ابتکار امام راحل در نامگذاری هفته وحدت، خط بطلان بر اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی بود.

وی همچنین با اشاره به پایان تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همین تحریم موجب شد دانشمندان این مرزوبوم خود صنایع دفاعی و موشکی را به گونه ای طراحی کنند که دشمن متحیر شود.

امام جمعه باخرز این پیروزی را محصول مقاومت مردم صبور و نجیب تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب دانست.

تایباد- امام جمعه تایباد هم با اشاره به دشمنی‌های نظام سلطه با انقلاب اسلامی گفت: در دنیا دو تفکر قدرت منطق و منطق قدرت در تقابل با همدیگر هستند. قدرت منطق با علم و آگاهی و بصیرت بخشی همراه است و منطق قدرت با زر و زور و تزویر و خیانت جهان را به آشوب کشیده است.

حجت الاسلام حسین ملکی در خطبه‌های نماز جمعه تایباد افزود: این دو منطق با هم تقابل ماهوی دارند و با هم کنار نمی‌آیند. نظام سلطه به رهبری آمریکا با ایران مستقل، فنی، موشکی با محوریت ولایت فقیه و نیروهای حزب الله و مقاومت اسلامی مخالف است با این وجود اسلام اجازه نمی‌دهد که سلطه پذیر باشیم و پیروزی نهایی با حزب الله است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی ادامه داد: گرانی و بیکاری مردم را آزار می‌دهد و مسوولان باید بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه تایباد گفت: امروز همه نیروهای مسلح ما تحت امر و گوش به فرمان ولی فقیه هستند و مقایسه وضعیت کنونی ما با زمان حضرت امام حسن (ع) و صلح آن حضرت اشتباه است.

فریمان- امام جمعه فریمان نیز گفت: مردم ایران بارها مشاهده کرده‌اند که آمریکایی‌ها از رژیم دیکتاتور و سفاک پهلوی همواره حمایت کردند ولی با دولت‌های مردمی چه در جریان ملی شدن صنعت نفت و چه در جریان انقلاب و پس از انقلاب، همواره مقابله و مبارزه کرده‌اند و اینک با انواع تحریم‌های اقتصادی که جنایت علیه بشریت است می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را که متکی بر آرای مستقیم مردم است از پا دربیاورند.

حجت الاسلام سید مهدی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه فریمان افزود: مردم با بصیرت ما زیر پرچم حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) با پیروی از نایب بر حق امام زمان (عج) همواره نقشه‌های شوم آمریکا را نقش بر آب کرده‌ و الگویی برای جهانیان شده‌اند. مردم ایران با بصیرت و اتحاد ملی در این ۴۰ سال ثابت کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) ادامه داد: راهبری شبکه وکالت در میان شیعیان سراسر جهان اسلام، نامه نگاری و مکاتبه با شیعیان و ارشاد به مهم ترین مسائل اعتقادی، اخلاقی و شرعی و آماده سازی جهان شیعه برای دوران غیبت از مهمترین اقدامات آن حضرت است.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.