۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 725052

گیلان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۱۰۴ بیماری کرونایی جدید در گیلان خبر داد و گفت: موج سوم پاندمی کرونا در گیلان آغاز شده است.

سیر صعودی ویروس کرونا در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ،ارسلان سالاری با انتقاد از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عده‌ای اظهار داشت: متاسفانه با وجود هشدارهای مسئولان و بالا رفتن آمار مبتلایان به بیماری کرونا در گیلان، همچنان عده‌ای از رعایت دستورات بهداشتی امتناع می‌کنند.

وی با بیان اینکه موج سوم پاندمی کرونا در گیلان در حال شکل‌گیری است افزود: آمارها حاکی از آن است که سیر صعودی ویروس کرونا مجدداً در گیلان وجود دارد و این ویروس جهش یافته است و با سرعت بیشتری افراد را درگیر می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه با بالا رفتن آمار تعداد مبتلایان به کرونا تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس نیز در استان افزایش یافته است خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که در روزهای اخیر تعداد ترخیصی‌های کرونایی از مراکز بیمارستانی گیلان نیز کاهش یافته است.

سالاری از مردم خواست که همچون گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری کادر درمان را در مبارزه با ویروس کرونا یاری کنند و اظهار داشت: برای مهار این بیماری نیازمند همراهی و مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.