شهردار مشهد گفت: امیدوارم در مسیر پیش‌ روی پروژه تئاتر شهر مشکلات جدیدی پیش نیاید و بتوانیم فاز اول آن را در بهار ۱۴۰۰ به مردم نازنین تقدیم کنیم.

امیدواریم فاز اول تئاتر مشهد در بهار ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسد

به گزارش قدس آنلاین،  محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود در رابطه با مراحل بهره‌برداری پروژه تئاتر شهر مشهد اظهار کرد: چندی پیش که از مشاور فقید پروژه پردیس تئاتر شهر یاد کردم و متنی را نوشتم. به شما خوبان گفتم که به زودی انشاالله بیشتر درباره این پروژه مهم برای شهر مشهد و اهالی فرهنگ و هنر صحبت می‌کنم؛ ساعت ۵.٣٠ صبح امروز و بعد از تلاش ۱۸ ساعته همکاران عزیزم در سازمان عمران، بتن‌ریزی فونداسیون و دیوارها انجام شد تا یک اقدام مهم و اساسی دیگر در مسیر ایجاد این پروژه مدرن، در شهر مشهد صورت بگیرد و رکوردشکنی بتن ریزی برای پروژه تئاتر شهر مشهد اتفاق بیفتد.

وی افزود: مشکلات پرشمارِ بعد از کلنگ‌زنی این پروژه باعث شده بود تا به لحاظ زمان‌بندی اولیه دچار مشکلاتی باشیم اما خوشبختانه در حال حاضر پروژه به صورت شبانه‌روزی در شرایط مطلوبی در حال پیش‌روی است.

شهردار مشهد تصریح کرد: نگاهِ ما در این پروژه برای ایجاد یک سالنِ بزرگ دارای ماشینری پیشرفته با گنجایش ۷۰۰ نفر تماشاگر، در کنار سه بلک باکس برای اجرای تئاترهای هم‌زمان و همچنین فضاهای آموزش و تمرین تئاتر است؛ اهالی فن که قطعاً می‌دانند اما برای اطلاع عموم عرض می‌کنم که بلک‌باکس‌ها، سالن اجرای نمایش مکعب‌ شکل هستند که در آن مواردی مثلِ صحنه، نور پردازی، محل قرار گیری تماشاگران و... قابل حرکت و پرتابل هستند.

کلایی خاطرنشان کرد: به امید خدا تا سال آینده که بتوانیم در چند فاز پروژه را به بهره‌برداری برسانیم، توضیحات بیشتری را درباره پردیسِ تئاتر شهر خدمت شما همشهریان خوبم خواهم گفت؛ درباره موقعیت مکانی پروژه هم شاید برخی سوال بپرسید چون در پست‌های قبلی مواردی را در کامنت‌ها دیده بودم.  

باید عرض کنم که این پروژه در بوستان وفا، در حد فاصل بولوار پیروزی و بولوار شهید فکوری، در حال ساخت است. امیدوارم در مسیر پیش‌ِ روی، مشکلات جدیدی پیش نیاید و بتوانیم فاز اول را در بهار ۱۴۰۰ به شما مردم نازنین تقدیم کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.