به همت مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، مسابقه فرهنگی «شخصیت‌شناسی و سیره سیاسی امام رضا(ع)» به چهار زبان زنده دنیا برگزار شد.

برگزاری مسابقه «سیره سیاسی امام رضا(ع)» به ۴ زبان زنده دنیا

به گزارش قدس آنلاین،  مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: هم‌زمان با شهادت امام هشتم شیعیان این مسابقه به چهار زبان عربی، آذری، اردو و انگلیسی در بستر فضای مجازی برگزار شد.
سید محمدجواد هاشمی‌نژاد ابراز کرد: کتاب «شخصیت‌شناسی و سیره سیاسی امام رضا(ع)» و «شرح بیست حدیث رضوی» از منابع مسابقات کتاب‌خوانی در دهه پایانی ماه صفر بود که به ۴ زبان برای مخاطبان ترجمه و سؤالات براساس موضوعات این کتاب‌ها در مسابقه مطرح شد.
وی برگزاری این مسابقات را موجب افزایش سطح علمی مخاطب و تشویق به کتاب‌خوانی ذکر کرد و گفت: برقراری تعامل و ارتباط با افراد جدید، آشنایی با سیره سیاسی و معنوی امام هشتم شیعیان از دستاوردهای این مسابقه فرهنگی برای مخاطبان به شمار می‌رود.
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی ابراز کرد: این مسابقه در شبکه‌های اجتماعی و از طریق ایمیل برای مخاطبان ارسال شد و آنان با پاسخ‌گویی به سؤالات، با مجموعه‌ای از احادیث امام رضا(ع) و سیره و منش ایشان آشنا شدند.
هاشمی‌نژاد بیان کرد: بیش از هزار نفر با زبان‌های مختلف در این مسابقه شرکت کردند که به هشت نفر از هر زبان هدایای فرهنگی اهدا شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.