نام ۶۰ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان منتشر شد.

 اعلام برگزیدگان دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان

به گزارش قدس آنلاین ، نرگس شالچیان رابع معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اعلام این خبر  افزود با اعلام مشخصات این افراد، داوری مردمی دومین جشنواره ملی شاهنامه خوانی و نقالی کودک و نوجوان آغاز شد، از میان ۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره  ۶۰ اثر توسط هیأت داوران برگزیده شده است و به مدت دوهفته بر روی آپارات شهرداری مشهد به نمایش و داوری مردمی گذاشته شد. 

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد پس از این مرحله، ۳۰ اثر برتر از نگاه داوران و مردم به مرحله پایانی جشنواره راه خواهند یافت و در بیست و پنج اسفند ماه سال جاری در مشهد به رقابت حضوری می‌پردازند. لازم به ذکر است در انتخاب ۳۰ اثر برگزیده، ۷۰درصد نظر هیأت داوران و ۳۰درصد نظر مردمی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

وی افزود برای مشاهده نام این ۶۰ نفر میتوان به کانال تلگرامی t.me/visit_mashhad8   و  سایت visit.mashhad.ir  مراجعه نمود.
علاقه مندان می‌توانند از یکم لغایت ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به صفحه دومین جشنواره ملی شاهنامه خوانی و نقالی در آپارات شهرداری مشهد به آدرس aparat.com/mashhadmunicipalityضمن مشاهده اجرای شرکت کنندگان و پسند گزینه های برتر، در داوری این جشنواره مشارکت نمایند.

شالچیان تصریح کرد این جشنواره به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت منطقه یک شهرداری مشهد برای دومین سال متوالی برگزار می گردد و مرکز تلفن خدمات گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با شماره 3135 - 051 آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص این جشنواره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.