مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان گفت: ۵۰ راننده تاکسی و ۴ راننده اتوبوس در قوچان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

۵۴ نفر از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش قدس آنلاین، مجید وطن دوست گفت: ۵۰ راننده تاکسی و ۴ راننده اتوبوس در قوچان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا بر اساس تصمیمات شورای اسلامی شهر، کلیه خطوط با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.  صندلی ها به صورت یک در میان علامت گذاری شده و مسافران بدون ماسک اجازه ورود به اتوبوس های درون شهری را ندارند.

وطن دوست با بیان اینکه کلیه رانندگان باید ماسک داشته باشند، به ضدعفونی شدن روزانه اتوبوس های درون شهری اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۰ دستگاه تاکسی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان متوقف شده اند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در کل کشور موجب کاهش استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری شده و قوچان نیز از این موضوع آسیب دیده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان با اشاره به اختصاص وام به رانندگان،  بیان کرد: کاهش مسافر، معیشت رانندگان تاکسی را تحت تاثیر قرار داده لذا وام هایی را به رانندگان تاکسی‌ها اختصاص داده ایم.

وی در ادامه تأکید کرد: رانندگان باید رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و احترام به مسافران را در اولویت قرار دهند و شهروندان نیز باید از ماسک در اماکن عمومی به خصوص وسایل نقلیه استفاده کرده و بعد از حضور در وسایل نقلیه دست های خود را ضدعفونی کنند.

منبع:مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.