۸۰ نفر از بازرسان بهداشت محیط در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه همه آنها بهبود یافته اند.

۸۰ نفر از بازرسان بهداشت محیط خراسان رضوی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش قدس آنلای، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد افرود :در حال حاضر حدود ۵۰۰ بازرس بهداشت محیط در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند.

علی اصغر حسنی افزود:  قریب به ۳۰۰ نفر از این تعداد در مشهد و بقیه در ۱۳ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: فعالیت بازرسان و  کارشناسان بهداشت محیط از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان خراسان رضوی دو چندان شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این بازرسان بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در بین اصناف و گروههای مختلف نظارت دارند.

حسنی افزود: نظارتهای کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این دوران به صورت شبانه روزی است و این در حالی است که آنان در  انجام ماموریت های خود در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند.

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارد و بقیه این جمعیت توسط سایر دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.