مدیر تیم شهرخودرو مشهد گفت: شهرخودرو تمام تلاشش را برای کسب نتایج مطلوب به کار می‌گیرد، اما هواداران فوتبال خراسان باید این فصل صبر و تحمل به خرج دهند تا این تیم ساخته شود.

شهرخودرو برای درخشش در لیگ نیاز به زمان دارد

به گزارش قدس آنلاین، حسین بادامکی، در خصوص آخرین وضعیت شهرخودرو پیش از آغاز فصل و جدایی برخی از بازیکنان این تیم اظهار کرد: هر بازیکن که یک روز وارد تیمی می‌شود، یک روز هم قطعا جدا خواهدشد و به تصمیم بازیکنان باید احترام گذاشت. باید بپذیریم فوتبال حرفه‌ای شده و برخی از بازیکنانی که جدا شدند، دلشان با شهرخودرو نبود، پیشنهادهای بهتری داشتند و به دنبال تجربه فضایی جدید بودند. برای حفظ آنان تلاش زیادی کردیم و حتی از آنان درخواست کردیم تا در بازی‌های آسیایی همراه تیم باشند، اما نپذیرفتند و از شهرخودرو جدا شدند.

وی افزود: برخی از بازیکنان جداشده نیز مورد تایید کادرفنی نبودند. بازیکنانی که اضافه شده‌اند جوان و باانگیزه هستند و به فرصت نیاز دارند تا توانایی‌های خود را ثابت کنند. مهره‌های خوبی جذب کرده‌ایم. باید صبر کنیم تا در تیم جدید خود جا بیفتند و بدرخشند.

مدیر تیم شهرخودرو مشهد ادامه داد: تغییرات زیادی در بازیکنان و کادرفنی شهرخودرو شکل گرفته است. شهرخودرو مجددا در حال ساخت است. نسبت به سال‌های گذشته باید صبر و تحمل بیشتری داشته‌باشیم و به تیم زمان دهیم تا به شرایط ایده‌آل هواداران برسد. تمام تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتایج در لیگ برتر بیستم خواهیم کرد.

بادامکی در خصوص برنامه شهرخودرو تا آغاز فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: روز گذشته یک دیدار دوستانه در مشهد با نساجی داشتیم. به احتمال فراوان یک بازی دوستانه دیگر پیش از آغاز فصل داشته باشیم که البته هنوز زمان و حریف مشخص نشده است. برای افزایش شناخت کادرفنی از بازیکنان امید، قطعا با تیم امید شهرخودرو در فصل جاری دیدارهای زیادی برگزار خواهیم کرد.

وی در رابطه با نخستین دیدار شهرخودرو در لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: با توجه به تغییرات زیاد ماشین سازی و عدم شناخت کافی از این تیم، بازی سختی در شروع لیگ خواهیم داشت. امیدوارم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و سه امتیاز بازی نخست را کسب کنیم.

وی در خصوص تعویق یک هفته‌ای شروع لیگ برتر خاطرنشان کرد: دوست داشتیم لیگ برتر در همان تاریخ اولیه خود آغاز می‌شد. با توجه به شرایط سخت موجود، حفظ آمادگی بازیکنان دشوار است. البته می‌توان به این موضوع نگاه مثبتی هم داشت، زیرا بازیکنان تازه وارد زمان بیشتری برای هماهنگی با سایر بازیکنان خواهندداشت. تعویق لیگ به خاطر وضعیت قرمز کلان شهرها است و طبیعتا ما هم تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان لیگ هستیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.