فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مواد افیونی به همراه سلاح غیر مجاز از قاچاقچیان توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر به همراه سلاح غیر مجاز از قاچاقچیان توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این استان در هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و رصد عملیاتی حین بازرسی و بررسی خودروهای ترانزیتی موفق شدند ۶۳ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مواد مخدر کشف شده شامل ۳۵ کیلوگرم شیشه، ۱۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم هروئین پودری و ۲۰۰ گرم حشیش است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از قاچاقچیان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کمرشکن و یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف شده است.

شجاع با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو در رابطه با این کشفیات، تصریح کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی با  دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی یادآور شد: مرزبانان استان با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر به طور جدی شبانه روز کوشش دارند، تا نظم و امنیت را در تمام جامعه برای مردم به ارمغان آورند و مانند گذشته سدی محکم در برابر نفوذ اینگونه دشمنان باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.