رئیس ایستگاه ۳۸ آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های ۳ ایستگاه آتش نشانی مشهد به سانحه دیدگان حادثه رانندگی در جاده مشهد به کلات خبر داد.

سانحه مرگبار رانندگی در جاده مشهد به کلات

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد آتشیار احمد صفائیان، گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به واژگونی سواری پراید در جاده کلات، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفای حریق ایستگاه‌های شماره ۸، ۳۸، ۲۹ را به محل حادثه در حوالی روستای عوض اعزام کرد.

وی افزود: به محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد دو نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه بر اثر شدت سانحه در درون خودرو محبوس شده‌اند که نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ضمن برش زدن بدنه خودرو محبوس شدگان را رهاسازی و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس ایستگاه ۳۸ آتش‌نشانی  مشهد ادامه داد: پس از بررسی بالینی تکنسین‌های اورژانس حاضر در صحنه راننده این وسیله نقلیه به دلیل شدت حادثه در دم فوت شده بود که جسم بی جان وی تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد و دیگر سرنشین پراید به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ علت دقیق این تصادف رانندگی توسط عوامل راهور در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل تصادف به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعه کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.