گوشی هوشمند LG Q۵۲ با دوربین های چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی راه اندازی شد.

گوشی هوشمند "LG Q۵۲" با دوربین‌های چهارگانه عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ال جی امسال با راه اندازی طیف گسترده‌ای از گوشی‌های میان رده ، استراتژی جدیدی را برای گوشی های هوشمند خود اتخاذ کرده است. در سال ۲۰۲۰ ، ال جی تاکنون چندین گوشی از سری Q مانند LG Q۳۱ ، LG Q۵۱ ، LG Q۶۱ و LG Q۹۲ ۵G را به بازار عرضه کرده است و امروز این شرکت کره ای رسماً گوشی LG Q۵۲ را به عنوان جانشین Q۵۱ معرفی کرد.

گوشی هوشمند LG Q۵۲ دارای صفحه نمایش حفره ای کیفیت خوب ، سیستم دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت نسبتا بالا است. در اخبار مرتبط ، ال جی اعلام کرده است که ماه آینده گوشی هوشمند LG Wing خود را در برخی از کشورهای آسیایی نیز راه اندازی خواهد کرد، این گوشی از یک صفحه نمایش ثانویه قابل چرخش و یک دوربین سلفی پاپ آپ برخوردار است.



مشخصات و ویژگی‌های LG Q۵۲

گوشی میان رده LG Q۵۲ از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD برخوردار است که رزولوشن HD + را با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰: ۹ ارائه می دهد و این دستگاه دارای Android ۱۰ است که با رابط کاربری UI LG یکپارچه شده است.

این گوشی هوشمند میان رده ال جی از چیپست Helio P۳۵ و ۴ گیگابایت رم نیرو می‌گیرد، این دستگاه یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای فضای ذخیره سازی اضافی دارد و توسط باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود.



گوشی هوشمند LG Q۵۲ دارای یک دوربین چهارگانه در قسمت پشتی خود است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ ، یک دوربین عکاسی فوق العاده عریض ۸ مگاپیکسلی ، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سنسور عمق است. سنسور عمق این گوشی یک شاسی دارای درجه MIL-STD-۸۱۰G است که می تواند در برابر شرایط سخت آب و هوایی و اثرات آن مقاومت کند.



گوشی هوشمند Q۵۲ دارای یک سنسور اثر انگشت جانبی هم است و این دستگاه با ویژگی های اتصالات معمول مانند دوگانه ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۰ ، NFC ، GPS ، USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری ارائه می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن LG Q۵۲

قیمت گوشی هوشمند LG Q۵۲ در کره جنوبی ۳۳۰،۰۰۰ KRW و ۲۹۰ دلار است و در رنگ هایی مانند سفید و قرمز ابریشمی عرضه می شود. در مورد در دسترس بودن Q۵۲ در بازارهای جهانی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.