یزد - مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت : همزمان با ابلاغ شرکت ملی گاز، طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی و تجاری ، با هدف مصرف بهینه گاز در استان اجرا خواهد داشت.

طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان یزد اجرا می شود

به گزارش خبر نگارقدس آنلاین ، علی اکبرمیدانشاهی پیش از ظهر سه شنبه درسی ودومین نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات استان یزد اظهارداشت: اجرای این طرح باعث تقلیل هزینه گاز بهای مشترکین و صرفه جویی مصرف را دربخش خانگی و تجاری به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه اجرای این طرح در استان رایگان است گفت : اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها هزینه بالایی را برای شرکت گاز در پی خواهد داشت ولی با در نظر گرفتن صرفه جویی حاصله از اجرای این طرح، ضمن افزایش راندمان تاسیسات موتورخانه ها ، نقش بسزایی در توزیع منطقی و مصرف صحیح گاز در سایر بخش ها را به دنبال خواهد داشت.

میدان شاهی افزود:  در حال حاضر اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها شامل اصلاح و ترمیم عایق گاز، تنظیم مشعل و نصب و رسوب گیر به عنوان سه اقدام مهم و اساسی در این طرح است.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۹درصد جمعیت شهری و روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند که از این میزان ،جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی نیز ۹۲درصد به شبکه گاز طبیعی وصل شده اند و امید است با اتصال بخش باقی مانده استان به شبکه گاز طبیعی، به استان سبز تبدیل شویم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.